دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با فرمانده سپاه نینوا گلستان

سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با سردار «رحمت الله صادقی» فرمانده سپاه نینوا گلستان دیدار و بر همکاری های دوجانبه در برنامه ها تاکید کرد.
کد خبر: ۲۸۶۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ - 11April 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گلستان با سردار «رحمت الله صادقی» فرمانده سپاه نینوا گلستان، دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه سرهنگ جمشیدی ضمن تبریک سال نو، برای اجرای برنامه های مشترک فرهنگی، هنری، و ادبی دوجانیه در سال جاری اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت: امید است با همدلی و هم افزایی و مشارکت همه رده های نظامی و انتظامی استان، در سال جاری شاهد آغاز به کار ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان گلستان به عنوان اصلی ترین مطالبه خانواده معزز شهدا، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان استان باشیم و در راستای ترویج فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس گام های موثری برداریم.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با فرمانده سپاه نینوا گلستان

در ادامه سردار صادقی برای هرگونه همکاری دوجانبه بین سپاه نینوا استان و اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس اعلام آمادگی کرد و افزود: ان شاء الله بتوانیم با تشکیل کارگروه مشترک با حضور نویسندگان و مولفین ارزشی استان، آثار فاخری در حوزه ادبیات دفاع مقدس در استان تولید کنیم.

فرمانده سپاه استان گفت: ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان یک ضرورت است و ان شاء الله با استقبالی که در مسئولین ارشد استان وجود دارد، این پروژه نیز به نتایج مطلوبی برسد.

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با فرمانده سپاه نینوا گلستان

وی درخصوص شهدای گمنام نیز اظهار داشت: ان شاء الله با هم فکری و بهره گیری از ظرفیت استان بتوانیم به شایسته ترین وجه ممکن وظیفه میزبانی خود را ادا نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار