کتاب «پهلوی سوم!» منتشر شد

«کتاب پهلوی سوم!» آنچه ماهواره‌ها از پهلوی ترسیم کرده اند به تالیف حسن بشیر و کاظم مؤذن از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شد.
کد خبر: ۲۸۶۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲ - 12April 2018

کتاب «پهلوی سوم!» منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، در معرفی کتاب پهلوی سوم این گونه آمده است؛ «رصد اجمالـی جریان‌های رسانه‌ای به قول خودمان اون طرف آب، حاکی از آن است که تمام قد به صحنه آمده‌اند تا پهلوی اول و دوم را تطهیر کنند!»

در جمعی از دوستان به این نتیجه رسیدیم که باید فارغ از نگاه ایدئولوژیک، به مخاطب نشان دهیم که چگونه شبکـه‌هـای ماهـواره‌ای، پیام را به اشکال مختلـف تصویرگـری می‌کننـد؟ شیـوه‌های مختلف برجسته‌سازی و چارچوب‌بندی محتوای رسانه‌ای آنان به چه گونه است؟ شیوه‌های اقناع و متقاعدسازی، ابهام‌سازی، روش‌های اغفال و دورسازی مخاطب از واقعیت چه گونه است؟ اما حال چه کسـی می‌تواند آنرا با زبان کتاب، به مخاطب انتقال دهد؟

شاید «حسن بشیـر » که خود درس خوانده انگلیـس است و دانشیار دانشگاه و از خوب ماجرا تخصصش هم بازنمایی است، بتواند به ما کمک کند! شک نکردیم! طرح بحث کردیم و ایشان هم پذیرفتند.                              

کتاب «پهلوی سوم!» (آنچه ماهواره‌ها از پهلوی ترسیم کرده‌اند) تالیف حسن بشیر و کاظم مؤذن باموضوع: پهلوی، تلویزیون، پخش مستقیم ماهواره و جنبه‌های سیاسی  در ۱۹۶ صفحه به قیمت ۱۵۰۰۰ تومان از سوی انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده‌است.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها