یشکسوت دفاع مقدس:

هنری ماندگار است که رنگ خدایی به خود بگیرد/ «آوینی» بعد از شهادتش دریچه‌ای برای نسل‌های آینده باز کرد

«خلیل الهی‎تبار» گفت: اگر هنر رنگ خدایی به خود بگیرد، به حتم مانا و ماندگار خواهد بود و امروز نیز وظیفه ما این است که دغدغه حفظ ارزش‌ها را به عنوان یک امانت برای نسل آینده داشته باشیم.
کد خبر: ۲۸۶۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ - 12April 2018

هنری ماندگار است که رنگ خدایی به خود بگیردبه گزارش دفاع پرس از همدان، «خلیل الهی‎تبار» از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، در مراسم گرامی‌داشت روز «هنر انقلاب اسلامی» و سالروز تشکیل بسیج هنرمندان که در سالن همایش‌های مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و نام همه شهدا و تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته «هنر انقلاب اسلامی»، اظهار داشت: شهید «سیدمرتضی آوینی» فردی بود که بعد از شهادتش دریچه‌ای برای نسل‌های آینده را باز کرد و همگان می‌توانند از آثار او بهره‌مند شوند.

وی در ادامه افزود: با شهادت «سید مرتضی آوینی» جایگاه هنر در نظام ما مسیر مستقیمی را طی کرد و تحول عظیمی در آن رخ داد و در حوزه هنر انقلاب اسلامی نیز شاهد طی کردن این طریق هستیم.

الهی تبار همچنین خاطرنشان کرد: در گفتمان انقلاب اسلامی و جهان‌بینی توحیدی، کار هنرمندان کاری خدایی است و ذات هنرمند برای دیده شدن هنر او است.

وی با اشاره به اینکه هنر همه زیبایی‌ها را ترسیم می‌کند، بیان داشت: اگر هنر رنگ خدایی به خود بگیرد، به حتم مانا و ماندگار خواهد بود و امروز نیز وظیفه ما این است که دغدغه حفظ ارزش‌ها را به عنوان یک امانت برای نسل آینده داشته باشیم.

این پیشکسوت دفاع مقدس با بیان اینکه فردی هنرمند است که سهم و نقش خود را نسبت به اتفاقاتی که در دوران انقلاب و دفاع مقدس داشته‌ایم ایفا کند، تصریح کرد: امروز باید قدر این مجاهدت‌ها را بدانیم و تلاش کنیم این مجاهدت‌ها را  بیش از گذشته به تصویر بکشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار