استاندار زنجان تاکید کرد؛

لزوم پرهیز از سیاسی‌کاری در توسعه فعالیت‌های قرآنی

«اسدالله درویش امیری» گفت: آسیب جدی ما در کشور، سیاسی کردن فعالیت‌های دینی و مذهبی و قرآنی است و فعالین این حوزه باید از سیاسی‌کاری پرهیز کنند.
کد خبر: ۲۸۶۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ - 12April 2018

پرهیز از سیاسی کاری در توسعه فعالیت‌های قرآنیبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «اسدالله درویش امیری» استاندار زنجان، صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار  با رئیس سازمان دارالقرآن کشور، با بیان اینکه سیاسی‌کاری آفت همه فعالیت‌ها است، لزوم توجه ویژه به پرهیز از سیاسی کاری در توسعه فعالیت‌های قرآنی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: آسیب جدی ما در کشور، سیاسی کردن فعالیت‌های دینی و مذهبی و قرآنی است و فعالین این حوزه از سیاسی کاری پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روند موجود در زمینه فعالیت‌های قرآنی خوب و رو به رشد است، ادامه داد: پایه گذاری خوبی در حوزه قرآنی استان زنجان وجود دارد و از این فرصت باید به شکل مطلوب استفاده شود.

استاندار زنجان افزود: فعالیت‌های مذهبی، دینی، قرآنی و قاریان هر چقدر از فضای سیاسی کشور دور شود تأثیر گذاری عمیق‌تری خواهد داشت و حرمت و عظمت قرآن و مذهب حفظ می‌شود.

درویش امیری تصریح کرد: متولیان حوزه قرآن و فرهنگ دینی باید نسبت به جلوگیری از سیاسی شدن محیط‌های قرآنی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نماز جماعت در اکثر مدارس استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: امروز شاهد توسعه فرهنگ قرآنی و استقبال دانش آموزان از اقامه نماز جماعت در مدارس هستیم.

استاندار زنجان لزوم توجه به حوزه فضای مجازی در زمینه توسعه فرهنگ قرآنی و دینی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: در حال حاضر در زمینه برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های دینی و مذهبی در مدارس و دانشگاه‌های استان زنجان گام‌های بسیار مهمی برداشته شده است و این برنامه‌ها باید تقویت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها