نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

آسیب‌های اجتماعی و مشکلات مردم باید کاهش یابد/ خود را با آرمان‌های شهدا هماهنگ کنیم

آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» گفت: باید تلاش کنیم تا استان قزوین در شأن و شایسته شهدا پیشرفت کند و هر روز بیشتر شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشکلات مردم باشیم.
کد خبر: ۲۸۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ - 12April 2018

آسیب‌های اجتماعی و مشکلات مردم باید کاهش یابد/ خود را با آرمان‌های شهدا هماهنگ کنیمبه گزارش دفاع پرس از نقل روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان قزوین در جلسه هماهنگی کنگره سه هزار شهید استان، با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع)، اظهار داشت: امام کاظم (ع) در حدیثی می‌فرمایند «مردی از قم به پا می‌خیزد، مردم را به حق دعوت می‌کند، افرادی پیرامون او گرد آیند که قلب‌هایشان همچون پاره‌های آهن استوار است. باد‌های تند حوادث آنان را نلغزاند، از جنگ خسته نشده و نترسند، اعتمادشان بر خدا است و سرانجام کار از آن پرهیزکاران است».

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین برکات بسیاری به همراه دارد، تأکید کرد: باید تلاش کنیم تا استان قزوین در شأن و شایسته شهدا پیشرفت کند و هر روز بیشتر شاهد کاهش آسیب‌های اجتماعی و مشکلات مردم باشیم.

امام جمعه قزوین توجه بیش از پیش به معیار‌های انقلابی از سوی مدیران و مسئولان را رسالتی در راستای انتظارات شهدا دانست و افزود: در جلوه‌های شهری اگرچه شرایط استان مطلوب است، اما نباید خودمان را با استان‌های دیگر مقایسه کنیم، بلکه باید با انتظارات شهدا خود را هماهنگ کنیم.

وی عنوان کرد: باید کارهای‌مان را مقایسه کنیم و ببینیم آیا هم‌طراز جانفشانی‌ها و رشادت‌هایی که شهدا در عملیات‌هایی نظیر «والفجر ۸» و «کربلای ۴» داشته‌اند، کاری کرده‌ایم و به چه میزان در مسیر تحقق معیارها، شاخصه‌ها و عظمت انقلاب حرکت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مهندسی کنگره شهدا خوب انجام شده است، افزود: خود کنگره و یادواره‌های شهدا در شهر‌های مختلف استان فرصتی است تا وظایف‌مان را در قبال شهدا بیشتر مرور و تلاش کنیم تا کاستی‌ها را جبران کنیم.

آیت‌الله عابدینی ابراز کرد: تلاش کنیم به گونه‌ای کنگره را برگزار کنیم تا حال و هوای معنوی، فرهنگی و سیاسی استان به گونه‌ای شود که بیشتر در جهت تحقق آرمان‌های انقلاب و رهبری حرکت کند و در نهایت شاهد وحدت، انسجام و برادری بیشتر باشیم.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها