توانمندی یگان‌های ویژه ناجا در مستند «مردان سخت»

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از ساخت مستند «مردان سخت»با هدف معرفی ماموریت‌ها و توانمندی‌های یگان ویژه خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۵۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ - 12April 2018

توانمندی یگان‌های ویژه ناجا در مستند «مردان سخت»

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، سردار حسن کرمی در آیین ساخت مستندی با عنوان «مردان سخت» اظهار داشت: با همکاری معاونت اجتماعی ناجا، فرماندهان و کارکنان مجموعه یگان ویژه، بحمدالله تاکنون مستندات زیادی از فعالیت‌های این یگان تهیه و از رسانه ملی پخش شده است.

وی ادامه داد: قرار است در مستند «مردان سخت» بخشی از زحمات و تلاش‌های یگان ویژه نمایش داده شود و امید می‌رود با همکاری دوستان مستندساز به نتیجه مطلوب و مد نظر برسیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به برنامه ریزی برای برداشتن گام بلند در راستای مهارت افزایی کارکنان، عنوان کرد: در مستند «مردان سخت» که در حال ساخت است، بخشی از دوره‌های آموزشی، ماموریت‌ها، توانمندی‌ها و افتخارات یگان ویژه نمایش داده می‌شود.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه همواره سعی کردیم توانمندی‌های خود را بر اساس نوع تهدیدات ارتقاء دهیم، افزود: اقتدار، توانمندی و قابلیت‌های یگان ویژه ضمن اینکه برای خود یگان یک روحیه و ایجاد انگیزه محسوب می‌شود، برای دوستان امید بخش و برای دشمنان باعث یأس و ناامیدی است.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با بیان اینکه امروز انتظار آحاد جامعه و مسئولان از یگان‌های ویژه ناجا بسیار بالاست، گفت: درصددیم بخشی از قابلیت و توانمندی‌های خود را که بی شک مایه دلگرمی مردم و مسئولان است از دریچه دوربین و رسانه ملی به نمایش گذاریم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار