فرمانده لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار:

ارتش برخوردار از توان رزمی بالا در منطقه است

«علیرضا فخرآبادی» گفت: از آتجایی که دشمن نمی‌تواند در برابر توان بالا ارتش مقابله کند به سمت جنگ نرم روی آورده اما با درایت حفاظت اطلاعات ارتش در سوریه و عراق و قسمت‌های دیگر باز هم شکست خوردند.
کد خبر: ۲۸۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰ - 12April 2018

به گزارش دفاع پرس از سمنان،  امیر سرتیپ دوم ستاد «علیرضا فخرآبادی» در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت هفته ارتش جمهوری اسلامی ضمن بیان اینکه با توجه به تهدیدهای موجود در اطراف کشور ارتقا سطح آموزش کارکنان در همه زمینه‌ها انجام و این افراد از دانش و تجهیزات خوبی برخوردار هستند، ابراز داشت: با حفاظت از منطقه اجازه نمی‌دهیم حتی دشمن نیم‌نگاهی به کشور داشته باشد و تمام مناطق ایران رصد می‌شود.

وی افزود: به‌روزرسانی و آماده بکار بودن تجهیزات و امکانات موجود در سطح یگان‌ها، توجه و اهتمام به عملیات چریکی و عملیات واکنش سریع در راستای مقابله با نیروهای فرا منطقه‌ای انجام می‌شود چراکه برای مقابله با جنگ‌های نیابتی و عملیات تروریستی ارتقا سطح آگاهی نیروهای مسلح  از کوچک‌ترین تا بالاترین رده ارتش در دستور کار قرار دارد.

ارتش برخوردار از توان رزمی بالا در منطقه

فرمانده لشگر ۵۸تکاور ذوالفقار شاهرود بابیان اینکه نیروهای مسلح از توان رزمی بالایی در برابر تهدیدهای سخت برخوردار هستند، ابراز داشت: ازآنجاکه دشمن نمی‌تواند در برابر این توان بالا مقابله کند به سمت جنگ نرم روی آوردند اما با درایت حفاظت اطلاعات ارتش در سوریه و عراق و قسمت‌های دیگر بازهم شکست خوردند، عناصر تکفیری و تروریستی نمی‌توانند در برابر حفاظت اطلاعات ارتش قد علم کنند.

فخرآبادی در ادامه تصریح کرد: در سطح آمادگی یگان‌ها برای مقابله با عناصر تکفیری و تروریستی دشمنان اسلام خوب فهمیدند اگر دنیای اسلام با اختلافات مذهبی و غیره گریبان یکدیگر را بگیرند رژیم صهیونیستی نفس راحتی خواهد کشید بنابراین وجود اتحاد و همبستگی بین امت‌های اسلامی یک ضرورت انکارناپذیر است.

وی افزود: امروز داعش در شرق کشور برای فعالیت‌های تبلیغی تلاش و گروه‌های تکفیری را در بین جوانان رواج می‌دهد که این نوع عملیات توسط سربازان گمنام رصد می‌شود که حفاظت اطلاعات ارتش با بینش و رصد خوب منطقه را تحت نظارت دقیق دارند.

استان سمنان عاری از هرگونه فعالیت تروریستی

فرمانده لشگر ۵۸تکاور ذوالفقار شاهرود بابیان اینکه سرویس‌های جاسوسی بیگانه نتوانستند علی‌رغم تلاش‌های خود باقدرت اطلاعاتی ایران مقابله کنند، ابراز داشت: کوچک‌ترین موردی در شهرستان مورد رصد واقع می‌شود چراکه دشمن تا پشت خاک‌ریز مرزهای ایران در کمین نشسته و هرلحظه اندیشه نفوذ به کشور را در سر می‌پروراند بنابراین کوچک‌ترین حرکتی در نقاط مرزی توسط حفاظت اطلاعات ارتش زیر نظر قرار دارد و خدمت ما ۲۴ ساعت است.

فخرآبادی در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه با حفاظت نیروهای مسلح حتی در جاده‌های مالرو بخش بیارجمند تا این لحظه گزارشی از حضور گروه‌های تروریستی در استان گزارش نشده است با توجه به اینکه داعش توسط جمهوری اسلامی در سوریه و عراق برچیده شد بازمانده این نیروها به سمت شرق کشور و افغانستان گسیل‌شده و از فاز جهادی به تبلیغی تغییر فاز دادند تا بتوانند مجدد در منطقه گسترش پیدا کنند که حفاظت اطلاعات با اشراف خوبی در منطقه اجازه تجاوز را به آن‌ها نخواهد داد.

وی بابیان اینکه برنامه‌های آگاه‌سازی و روشن گری به‌صورت متناوب انجام و کارکنان مورد آموزش قرار می‌گیرند، افزود: این آموزش‌ها در سطح یگان‌ها دنبال می‌شود.

انجام ۳۹ برنامه در هفته ارتش

فخرآبادی به شعار سال نیز اشاره وتر اضافه کرد: در تمام یگان‌های ارتش از خودکار روی میز تا هر آنچه امکان دارد از تولید شهرستان و استان و درنهایت کالای ایرانی استفاده می‌شود و این دستور در تمام یگان‌های سطح کشور انجام خواهد شد.

فرمانده لشگر ۵۸تکاور ذوالفقار شاهرود بابیان اینکه طی هفته ارتش جمهوری اسلامی ۳۹برنامه در سطح شهرستان انجام خواهد شد، افزود: مهم‌ترین برنامه‌های این هفته عطرافشانی مزار شهدا، دو صحرانوردی، شرکت در نماز جمعه، دیدار با امام‌جمعه، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و مهم‌ترین آن رژه نیروهای مسلح در تاریخ ۲۹ فروردین‌ماه سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار