با حضور خانواده شهدا صورت گرفت؛

آیین تجلیل از ابراهیم حاتمی کیا در میبد

به همت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و با حضور خانواده شهدا و مدافعین حرم از ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم «به وقت شام» در میبد تقدیر شد.
کد خبر: ۲۸۶۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳ - 12April 2018

به گزارش دفاع پرس از یزد، فیلم سینمایی «به وقت شام» با حضور «ابراهیم حاتمی‌کیا» کارگردان و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فجر در سینما نگار میبد به نمایش گذاشته شد.

ابراهیم حاتمی کیا در ابتدای مراسم در جمع خانواده شهدا، مدافعین حرم و مردم انقلابی میبد بیان داشت: قصد صحبت نداشتم اما دلم نیامد با توجه به این همه ابراز محبت حرفی نزنم، در فیلم «به وقت شام» تمام تلاشم را کردم تا غربت مدافعان را به تصویر بکشم، بچه‌هایی که در سوریه جنگیدند، غریبانه جنگیدند و به شهادت رسیدند، در جنگ دفاع مقدس رزمندگان مورد حمایت مردم قرار می‌گرفتند و امروز شهدای مدافع خیلی مظلوم واقع شدند.

وی افزود: من فیلم «به وقت شام» را ساختم تا بقیه غربت این شهدا را ببینند، من قادر نیستم چیزی از حس خانواده مدافع حرم بگویم، تنها می‌توانم ذره‌ای از آن حس را در قالب فیلم به دیگران نشان دهم.

کارگردان فیلم «به وقت شام» اظهار داشت: ما متعهد و سرسپرده شهدا هستیم، در خدمت خانواده‌های شهدا هستم و باید بگویم انرژی‌ام را از شما می‌گیرم.

در ادامه با حضور خانواده شهدا و جانباز مدافع حرم از ابراهیم حاتمی کیا کارگردان انقلابی و ارزشی کشور تجلیل شد.

حاتمی کیا در این مراسم با تشویق و ابراز احساسات مردمی، هدیه خود را از دستان پدر شهید محمد حسین ذوالفقاری شهید شاخص دانش آموزی کشور دریافت کرد.

پس از تجلیل خانواده‌های شهدا از حاتمی‌کیا فیلم «به وقت شام» به نمایش درآمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار