اعلام برنامه‌های فرهنگی، ورزشی شرکت برق منطقه‌ای سمنان در هفته دفاع مقدس

برنامه‌های فرهنگی، ورزشی شرکت برق منطقه‌ای سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام شد.
کد خبر: ۲۸۶۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۲ - 21September 2014

اعلام برنامه‌های فرهنگی، ورزشی شرکت برق منطقه‌ای سمنان در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، محمد هادی سالار، فرمانده پایگاه بسیج شهید عباسپور شرکت برق منطقهای سمنان و مشاور مدیرعامل و مسئول رسیدگی به امور ایثارگران این شرکت با اعلام این خبر گفت: پایگاههای بسیج شهید عباسپور، بقیه ا... الاعظم(عج) و خاتم الانبیا(ص) شرکت برق منطقهای سمنان با همکاری دفتر روابط عمومی و امور ایثارگران این شرکت همچون سنوات گذشته نسبت به برگزاری هرچه با شکوهتر هفته دفاع مقدس اقدام خواهند نمود.

مشاور مدیرعامل و مسئول رسیدگی به امور ایثارگران شرکت برق منطقهای سمنان آذین بندی ساختمانها و افتتاح نمایشگاه، بازدید از پارک علم و فن آوری، حضور در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان شاغل را بخشی از برنامههای این شرکت در هفته دفاع مقدس عنوان کرد.

سالار همچنین برگزاری جلسات تعالی خواهران بسیجی، برگزاری برنامههای ورزشی شامل کوهنوردی و مسابقات تیراندازی، دوچرخه سواری و تنیس روی میز و اهداء خون توسط بسیجیان شرکت برق منطقهای سمنان در سطح استان را از دیگر برنامههای هفته دفاع مقدس دانست.

در حال حاضر 3 پایگاه با بسیج مقاومت شهید عباسپور در ستاد شرکت، بقیه ا... الاعظم(عج) (شهرستانهای میامی، شاهرود و دامغان) و خاتم الانبیا(ص) (شهرستانهای آرادان و گرمسار) در شرکت برق منطقهای سمنان به فعالیت میپردازند. 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار