مودب:

همه‌ی ما مدیون خون شهدا هستیم

یکی از شاعران کشور گفت: باید این را همیشه به خاطر داشته باشیم که ما مدیون خون شهدا هستیم لذا باید تلاش کنیم تا کم‌کاری‌ها در زمینه‌ی بیان رشادت‌های شهدا و حمایت از خانواده‌های آنان، جبران شود.
کد خبر: ۲۸۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ - 13April 2018

علی محمد مؤدب در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در خصوص اقدامات انجام شده در راستای حمایت از خانواده‌های شهدا از سوی مسئولان اظهار داشت: در برخی از حوزه‌ها عملکرد مسئولان مناسب بوده اما در بسیاری از حوزه‌ها نیز شأن این واقعه رعایت نشده است.

مؤدب با اشاره به مصرع «مپرس از دل خود لاله‌ها چرا رفتند» ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر موضوع نادیده گرفتن‌ حرمت شهدا وجود دارد و بر همین اساس دل بسیاری از خانواده‌های آنان نیز رنجور و آزرده است.

وی افزود: نارضایتی خانواده‌های شهدا نشان می‌دهد که دستگاه‌های فرهنگی و هنری کشور نتوانسته حق دفاع از حرمت شهدا و تبیین دلایل حماسه‌ها را به درستی ادا کند.

این شاعر بیان کرد: همه‌ی ما در برابر شهدا و خانواده‌هایشان مسئولیم چه کسانی که در بخش‌های تألیفی فعالیت دارند و چه کسانی که در حوزه‌های سیاسی و اجتماعی مشغول هستند.

مؤدب در پایان گفت: باید این را همیشه به خاطر داشته باشیم که ما مدیون خون شهدا هستیم لذا باید تلاش کنیم تا کم کاری‌ها در زمینه‌ی بیان رشادت‌های شهدا و حمایت از خانواده‌های آنان، جبران شود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار