امام جمعه موقت سمنان:

ایران با هر عمل نابه‌جای دشمن مقابله به مثل می‌کند

حجت‌الاسلام «محمدباقر عبدوس» با بیان اینکه مردم باید نسبت به کالای ایرانی تعصب داشته باشند، گفت: ایران به هر عمل نابه‌جای دشمن از طریق مقابله به مثل جواب خواهد داد.
کد خبر: ۲۸۶۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰ - 13April 2018

به گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «محمدباقر عبدوس» امام جمعه موقت سمنان در آستانه سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد (ص) در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه سمنان در مسجد امام این شهر اظهار داشت: پس از اقتدار سیاسی و نظامی، اقتدار داخلی با تمرکز بر اقتصاد باید تقویت شود.

وی با تبریک فرارسیدن عید مبعث رسول گرامی اسلام (ص)، از بعثت به‌عنوان عامل انگیزشی برای برافراشته شدن پرچم عدالت، مبارزه با ظلم و استکبار و جهل یادکرد و افزود: خداوند در قرآن کریم دو بار در اهمیت بعثت مطلب به میان آورده است.

امام جمعه موقت سمنان در ادامه سخنانش فلسفه بعثت را کرامت، شرافت و عزت و اقتدار بخشیدن به انسان‌ها و احیای انسانیت انسان‌ها یادکرد تا انسان تاج کرامت بر سرش باشد.

عبدوس همچنین در خطبه‌های نماز جمعه امروز سمنان، با گرامیداشت و تبریک ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی به تمام ارتشیان نظام مقدس جمهوری اسلامی، نام‌گذاری این روز از سوی امام راحل را تودهنی محکمی به آنانی که انحلال ارتش را در سر می‌پروراندند، بیان کرد و افزود: با این اندیشه امام راحل، ارتش به استقلال و اقتدار واقعی خود دست یافت.

وی به شعار امسال رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، نام‌گذاری این شعارها را بر اساس نیل به استقلال اقتصادی کشورمان برنامه‌ریزی می‌فرمایند و اقتدار داخلی با تمرکز بر اقتصاد باید تقویت شود.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه در دهه اول انقلاب و در زمان حضرت امام راحل، کشور به استقلال سیاسی دست یافت، افزود: با درایت و برنامه‌ریزی‌های رهبر معظم انقلاب نیز در دهه دوم در محور استقلال نظامی و دفاعی، جمهوری اسلامی به جایگاه خوبی دست یافت.

وی تصریح کرد: امروز ایران قادر به پاسخگویی به همه یاوه‌گویی‌ها و تهدیدهای نظامی دشمنان است و بر اساس قرآن کریم با هر عمل نابه‌جای دشمن از طریق مقابله به مثل جواب خواهد داد.

عبدوس بیان کرد: با اندکی مطالعه در تاریخ و زندگی مردم در تمام کشورهایی که در بحث اقتصادی برای جمهوری اسلامی ایران نقشه می‌کشند، درمی‌یابیم که آن‌ها در جهت رسیدن به استقلال اقتصادی، ورود و خرید هر نوع کالایی جز تولید داخل کشورشان را تحریم کرده بودند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد تا مردم کشورمان نیز با تعصب نشان دادن نسبت به کالای خارجی و تبلیغ فرهنگ استفاده از کالای داخلی در جهت تحقق شعار امسال اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها