امام جمعه شاهرود:

شبکه های مجازی ابزار دشمنان برای خسارت زدن به ایران اسلامی هستند

حجت الاسلام «عباس امینی» گفت: شبکه های مجازی ابزار دشمنان برای خسارت زدن به ایران اسلامی هستند لذا باید در برابر آنها هوشیار بود و حساسیت نشان داد.
کد خبر: ۲۸۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ - 13April 2018

به گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت الاسلام «عباس امینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شاهرود ضمن اشاره به سوء استفاده دشمنان از شبکه های مجازی و پیام رسان های خارجی، تاکید کرد: دشمنان از این شبکه ها بیشترین استفاده را می کنند تا دشمنی هایشان را نسبت به جامعه ایران اسلامی و هویت مسلمان کشورهای منطقه ایراد کنند لیکن باید در برابر آنها هوشیار بود.

وی افزود: شبکه های اجتماعی خارجی خسارت هایی را به کشور وارد کرده اند و این امر قابل پذیرش نیست بنابراین برای حفظ حریم خصوصی مردم و نیز امنیت کشور باید از پیام رسان های داخلی حمایت شود تا خانواده ها نیز بتوانند به راحتی فعالیت فرزندانشان در آنها را بر بتابند.

ضرورت هوشیاری در قبال نسل جوان

امام جمعه شاهرود ضمن اشاره به ضرورت هوشیاری خانواده ها در برابر توطئه های شوم دشمنان، گفت: دشمن نسل جوان و هویت مسلمانان را نشانه گرفته است لیکن باید در این زمینه هوشیاری بیشتری به خرج داد تا توطئه های آنها خنثی شود.

امینی در دیگر بخش سخنان خود به نوسانات ارز نیز اشاره کرد و گفت: برای کشور مقتدری مانند ایران جالب نیست که کسی یا گروهی از داخل یا خارج  مشکلات اقتصادی این چنینی را به وجود آورند لیکن باید به فکر عزم ملی در راستای رفع مشکلات اقتصادی بود همچنین دولت باید سیاست های ارزی بهتری را در پیش بگیرد.

وی افزود: نوسانات ارز و شدت آن به برخی از مردم که نیاز شدید به کالاهای خارجی دارند، مانند بیماران که نمونه داروهایشان در داخل ساخته نمی شود، یا تولید کنندگان و دانشجویان و ... خساراتی وارد می کند که باید به دنبال رفع آن بود.

اقتدار ایران در عرصه بین المللی

امام جمعه شاهرود با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن مصوبه ارز، تاکید کرد: همه دستگاه های اجرایی و مردم از مصوبه دولت برای ساماندهی ارز حمایت کنند.

امینی در ادامه روز ارتش را نیز گرامی داشت و گفت: اقتدار ارتش قهرمان ایران اسلامی در کنار سپاه، بسیج و دیگر نیروهای مسلح امروز از این کشور یک ابر قدرت در عرصه بین المللی ساخته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار