سعیدی در گفت‌وگو با دفاع پرس عنوان کرد؛

عقده‌گشایی آمریکا در سوریه پس از شکست پروژه اسلام‌هراسی

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به شکست‌های پی در‌پی آمریکا و متحدانش در انجام پروژه اسلام‌هراسی در منطقه گفت: تجربه‌ی سال‌ها جهاد ارتش سوریه نشان می‌دهد که نتیجه حملات اخیر متجاوزان به این کشور چیزی جز شکست نیست.
کد خبر: ۲۸۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵ - 14April 2018

آمریکا خطری بزرگ برای امنیت جهان است«محمداسماعیل سعیدی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، ضمن محکوم کردن حملات هوایی آمریکا و متحدانش به سوریه اظهار داشت: امروز در خاک سوریه نسبت به 7 سال گذشته تجاوزی آشکار انجام شده که ضرورت دارد سازمان ملل برای بررسی ابعاد این جنایات تشکیل جلسه دهد؛ لذا سکوت شورای امنیت در این خصوص جایز نیست.

این نماینده مجلس با بیان اینکه آمریکا، فرانسه و انگلیس به‌عنوان سه عضو دائم شورای امنیت با تجاوز به سوریه اقدام ضدانسانی را انجام دادند، افزود: جای تاسف دارد که مدعیان ایجاد امنیت در جهان ناقض امنیت هستند و تمام توجه خود را به حمایت از تروریست در منطقه معطوف کرده‌اند.

سعیدی با اشاره به اینکه حملات متجاوزگرانه آمریکا و متحدانش به سوریه ریشه در شکست‌های پی در‌پی این کشور در راستای پروژه اسلام هراسی در منطقه دارد، گفت: ترامپ با دریافت میلیاردها دلار از کشورهای مرتجع عربی تلاش می‌کند تا با هرگونه اقدام در سوریه ساختار سیاسی این کشور را تغییر دهد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمایت‌های آمریکا در چندسال گذشته باعث نفوذ گروه‌های تروریستی از سراسر جهان به سوریه شد، خاطرنشان کرد: با ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل بدخواهان و دشمنان اسلام، آمریکا و متحدانش متحمل شکست‌های سنگینی شدند، اما تجربه‌ی سال‌ها جهاد ارتش سوریه نشان می‌دهد که بازنده حملات اخیر متجاوزان به این کشور چیزی جز شکست نیست.

وی آمریکا را بزرگترین خطر و تهدید برای امنیت جهان دانست و گفت: آمریکا و هم‌پیمانانش به طور جدی در صدد هستند تا به هر طریق ممکن گروه یا گروه‌های تروریستی خطرناک‌تر از داعش را در منطقه احیا کنند؛ چراکه با شکست تروریست‌های تکفیری داعش و خروج آن‌ها از عراق و سوریه برنامه‌ و نقشه‌های استکبار جهانی نیمه‌تمام، رها شده است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار