مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه:

بمباران دمشق بی‌پاسخ نخواهد ماند/ استکبار در برابر بسیج جهانی اسلام هیچ غلطی نمی‌تواند بکند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: بمباران دمشق برای پوشاندن شکست‌های مفتضحانه دشمنان در خاورمیانه است. آمریکا، فرانسه و انگلیس بدانند این حرکتشان بدون پاسخ نخواهد ماند و شکستی بزرگتر از دیروز در انتظار آن‌هاست.
کد خبر: ۲۸۶۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰ - 15April 2018
بمبارن دمشق بی پاسخ نخواهد ماند/ استکبار در برابر بسیج جهانی اسلام هیچ غلطی نمی‌تواند بکندبه گزارش دفاع پرس از قم، حجت‌الاسلام «علی شیرازی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در مراسم هجدهمین یادواره شهدای مدرسه علمیه حقانی با عنوان «لحظه شناسی و ایثار» در راستای اهداف انقلاب که در حسینیه این مدرسه برگزار شد با اشاره به اینکه میدان جنگ و جهاد میدان امتحان است، گفت: تا زمانی‌ که انسان‌ها ساخته نشده و بر هوای نفس خود پیروز نشوند، نمی‌توانند در میدان جنگ و جهاد حضور یابند.

وی با بیان اینکه ما همواره با دشمن در حال مبارزه هستیم، خاطرنشان کرد: داشتن اعتقاد و ایمان به خداوند، اهل بیت (ع)، ولایت فقیه، مرگ و قیامت و ایمان به اهداف بلندی که هر انسانی دارد از جمله مبانی اصلی پیروزی بر هوای نفس است.

شیرازی با اشاره به اینکه اگر ارتباط با خداوند وجود نداشته باشد افراد به میدان جهاد وارد نمی‌شوند، تصریح کرد: تا زمانی که میدان جنگ و امتحان الهی وجود نداشته باشد ارزش افراد مشخص نخواهد شد.

وی با بیان اینکه افرادی ریاست و شهرت خود را بر ارزش‌های انقلاب ترجیح می‌دهند، یادآور شد: شهدا با اراده‌ای که داشتند در مقابل تمام سختی‌های جنگ ایستادند و یک قدم هم عقب‌‌نشینی نکردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه دعا‌ها و مناجات‌ها وسایل برقراری ارتباط با خداوند هستند، ابراز داشت: بسیاری از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شب‌های قبل عملیات می‌دانستند که به شهادت می‌رسند و همین موضوع نشان از برقراری ارتباط قوی با خداوند دارد.

این مسئول با بیان اینکه شهدا برای تمام افراد جامعه انسانی الگو هستند، اضافه کرد: شهدا از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی دفاع می‌کنند و همین موضوع نیز موجب شده تا خداوند از آن‌ها حمایت کند.

شیرازی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس همه دنیا مقابل ایران قرار گرفته بود، ادامه داد: صحنه‌هایی که امروز در دنیا رقم می‌خورد در مقابل جنایات دوران دفاع مقدس هیچ است؛ امروز بسیج جهانی اسلام مطابق فرمایش امام خمینی (ره) در تمام کشور‌های اسلامی شکل گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با بیان اینکه امروزه جبهه مقاومت قدرتمند است و استکبار‌های جهانی در مقابل آن‌ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند، افزود: آمریکایی‌ها سقوط دمشق و بغداد را قطعی می‌دانستند، ولی به برکت وجود بسیج جهانی اسلام نتوانستند موفقیتی را کسب کنند.

وی با اشاره به اینکه بمباران دمشق نیز برای پوشاندن شکست‌های مفتضحانه در خاورمیانه است، اضافه کرد: آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها بدانند این حرکتشان بدون پاسخ نخواهد ماند و شکستی بزرگتر از دیروز در انتظار آن‌ها است.

این مسئول تصریح کرد: مطابق آیات قرآن کریم کشور‌های ظالم از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی به زودی سقوط خواهند کرد؛ امروز جمهوری اسلامی، جمهوری اسلامی ۳۰ سال قبل و جبهه مقاومت، جبهه مقاومت ۱۰ سال قبل نیست که بتوان با تعدادی بمب آن‌ها را به عقب راند.

شیرازی با اشاره به اینکه امت اسلامی کاری خواهد کرد که آمریکایی‌ها، فرانسوی‌ها و انگلیسی‌ها به صورت رسمی و علنی ابراز پشیمانی کنند، خاطرنشان کرد: انتقام تک تک شهدای جبهه مقاومت توسط امت اسلامی از کشور‌های ظالم غربی گرفته خواهد شد؛ امت اسلامی در مقابل تمام کشور‌های جهان آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را بازخواست می‌کنند.

وی با بیان اینکه شکست‌های اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی از جمهوری اسلامی ایران در دنیا زبان‌زد شده است، تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرموده است که نسل آینده شاهد سقوط آمریکا است و ما نیز به این موضوع ایمان و اعتقاد داریم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه امروز خداوند عنایت کرده که امت اسلامی و جبهه مقاومت قدرتمند شود، یادآور شد: چندین بار گفته شده که جمهوری اسلامی توانایی نابودی آمریکا و رژیم صهیونیستی را دارد، ولی هیچ زمانی آغاز کننده جنگ نیست.

این مسئول با بیان اینکه ملت ایران یک ملت مقاوم است و هیچ ترسی ندارد، متذکر شد: امروزه بسیاری از کشور‌های اسلامی منطقه نیازی به کمک‌های تسلیحاتی جمهوری اسلامی ندارند چرا که شیوه ساخت بسیاری از این تسلیحات را یاد گرفته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها