نماینده ولی فقیه در استان گلستان:

دشمنی علیه ایران، ناشی از قدرت نیروهای مسلح است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان گفت: دشمنی علیه ایران در منطقه و خاورمیانه، ناشی از قدرت نیروهای مسلح و ارتش است.
کد خبر: ۲۸۶۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ - 15April 2018

دشمنی علیه ایران، ناشی از قدرت نیروهای مسلح استبه گزارش دفاع پرس از استان گلستان، در آستانه سالروز بزرگداشت روز ارتش، جمعی از فرماندهان ارشد قرارگاه عملیاتی لشگر 30 گرگان با آیت‌الله «سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان دیدار کردند.

در این دیدار آیت‌الله نورمفیدی اظهار داشت: دشمنی علیه ایران در منطقه و خاورمیانه، ناشی از قدرت نیروهای مسلح و ارتش است. شاید برخی از این دشمنی ناراحت باشند، اما اگر این قدرتمندی ارتش و نیروهای مسلح نباشد، دشمنی و شاخ و شانه کشی وجود نخواهد داشت.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه در گذشته نیروهای مسلح و ارتش زیر سلطه آمریکا بودند اضافه کرد: در آن دوران قدرت نظامی و جنگ افزاری ما به اندازه امروز نبود، امروز وضعیت نظامی و سلاح‌های ما با سلاح‌های روز دنیا برابری می‌کند و همین مساله بر دشمنی، کشورهای دیگر علیه ایران افزوده است.

آیت‌الله نورمفیدی عنوان کرد: در مجموع ارتش و نیروهای مسلح ما امروز جایگاه بالا و رفیعی در دنیا پیدا کرده و هرگونه تحرکات دشمن در منطقه علیه ایران را نیروهای مسلح به خوبی خنثی می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان افزود: ذلت‌های گذشته برای نیروهای مسلح ما بسیار سخت و طاقت فرسا بود، اما امروز ذلت و خواری برای دشمنان است و راحتی و آسایش با وجود نیروهای مسلح و ارتش قوی برای ما فراهم شده است.

آیت‌الله نورمفیدی با اشاره به اینکه قرآن در میان ارتش باید رواج یابد، ابراز داشت: تلاوت و قرائت قرآن به تنهایی اثر و معنایی ندارد، بلکه باید تلاش در جهت رسیدن به مفاهیم باشد و آیات قرآن در واقع وسلیه‌ای برای رسیدن ما به عالم معنا و دستیابی به نور هدایت و سعادت است.

در این دیدار سرتیپ دوم «مهدی معمارباشی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر 30 و ارشد نظامی آجا در گلستان، گزارشی از روند اقدامات و آمادگی نیروهای مسلح استان به ویژه نیروهای مستقر در این قرارگاه و پادگان تیپ 230 شهید اسدالله متاجی ارائه داد.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار