سارا رجایی:

سوژه عکس‌های من یک الگوی تمام‌عیار برای زنان ایرانی است

سارا رجایی که در نمایشگاه عکس «نشان زندگی» عکس‌هایی از زندگی و فعالیت‌های اجتماعی دکتر طاهره لباف را به‌ نمایش گذاشته است، وی را الگویی تمام‌عیار برای زنان ایرانی عنوان کرد.
کد خبر: ۲۸۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ - 15April 2018

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، نمایشگاه عکس «نشان زندگی» با عکسهایی از مهدیه کرمانی و سارا رجایی همزمان با سالروز شهادت سید شهیدان اهل قلم شهید سیدمرتضی آوینی و آغاز هفته هنر انقلاب در گالری شماره یک خانه عکاسان برپا شده است.

سارا رجایی که فعالیتهای بانوی پزشک «دکتر طاهره لباف» را سوژه عکاسی خود قرار داده است در گفت‌وگویی اظهار داشت: در این نمایشگاه 26 فریم عکس از آثار من درباره زندگی و فعالیتهای خانم دکتر طاهره لباف به معرض نمایش عموم گذاشته شده است؛ علت اینکه زندگی ایشان را سوژه عکسهایم قرار داده‌ام این است که خانم دکتر لباف سبک زندگی ساده و ایرانی ـ اسلامی دارند و برایم جالب بود که یک متخصص زنان و زایمان با وجود داشتن شش فرزند در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی بسیار فعال هستند و همه فرزندانشان نیز افرادی موفق هستند؛ یعنی خانم دکتر لباف در تمامی زمینه‌های زندگی خود حضور موفقی داشته‌اند و یک الگوی تمام‌عیار برای زنان معتقد و باحجاب ایرانی هستند.

رجایی با اشاره به علاقه خود برای پرداختن به زندگی زنان موفق ایرانی، خاطرنشان کرد: برای ثبت این تصاویر ابتدا به تحقیق و جستجو پرداختم تا اینکه خانم دکتر لباف را برای این موضوع، بسیار مناسب دیدم و پس از مذاکره با ایشان تصمیم به عکاسی از فعالیتهای پزشکی وی گرفتم؛ هرچه که بیشتر با ایشان صحبت می‌کردم بیشتر به جنبه‌های موفقیت در زندگی ایشان پی می‌بردم. ایشان علی‌رغم اینکه درآمد بسیار خوبی دارند همواره زندگی ساده ای را سپری کرده‌اند.

وی درباره موفقیتهای کسب‌شده توسط دکتر طاهره لباف بیان کرد: این بانوی موفق تا کنون 22 هزار کودک را متولد کرده‌اند و در سال 1387 به عنوان «نخبه سال» انتخاب و موفق به اخذ جایزه «گوهرشاد» شدند.

نمایشگاه عکس «نشان زندگی» تا روز یکشنبه 26 فروردین‌ماه در گالری شماره یک خانه عکاسان ایران به نشانی خیابان سمیه، نبش خیابان حافظ، حوزه هنری برپا است. 

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها