علوی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

انفعال شورای امنیت در قبال جنایات آمریکا تهدیدی بزرگ برای جهان است

نماینده مجلس شورای اسلامی قانون حمایت از حقوق بشر را شعار سازمان ملل دانست و گفت: انفعال شورای امنیت در قبال جنایات آمریکایی‌ها و متحدانش در منطقه تهدید و خطر بزرگی برای جهان است.
کد خبر: ۲۸۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳ - 15April 2018

/«سیدمحسن علوی» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم شهرستان‌های لامرد و مهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، ضمن محکوم کردن حملات هوایی آمریکا و متحدانش به سوریه که با پشتوانه دلارهای سعودی انجام شد، اظهار داشت: دشمنی‌های آمریکا با کشورهای اسلامی تمامی ندارد؛ چراکه تاریخ نشان داده روسای جمهور این کشور نمی‌توانند به دور از جنگ‌افروزی، بحران‌آفرینی و دخالت در امور کشورهای مسلمان حکومت کنند.

این نماینده خانه ملت سکوت جهان اسلام در مقابل جنایات کشورهای غربی را خیانت در حق مسلمانان عنوان کرد و افزود: سکوت در برابر تجاوز آمریکا و متحدانش زمینه را برای گستاخی بیشتر دشمنان جبهه مقاومت فراهم می‌کند؛ لذا وظیفه همه کشورهای اسلامی این است که در جهت سرکوب کردن اقدامات ضد انسانی بیگانگان وحدت داشته باشند.

وی با اشاره به ادعای آمریکا مبنی بر اینکه ارتش سوریه برای مبارزه با تروریست‌ها از سلاح شیمیایی استفاده کرده است، گفت: آمریکا از مدت‌ها پیش به دنبال راهی برای حمله به سوریه بود؛ چراکه در قبال انجام این کار از آل‌سعود حمایت‌های مالی فراوانی شده بود. به همین دلیل مجهز بودن دولت سوریه به سلاح شیمیایی را بهانه‌ای برای تحقق وعده‌هایش به سعودی‌ها کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی قانون بین‌المللی حمایت از حقوق بشر را شعار سازمان ملل دانست و خاطرنشان کرد: سکوت شورای امنیت در قبال جنایات آمریکایی‌ها و متحدانش در منطقه تهدید و خطر بزرگی برای جهان است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار