حجت‌الاسلام علیزاده:

رژیم صهیونیستی پاسخ حمله به سوریه را خواهد دید/ مدیون مجاهدت‌های مدافعان حرم هستیم

مسوول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران گفت: امروز به‌واسطه مجاهدت‌های مدافعان حرم است که دشمنان انقلاب و نظام نمی‌توانند تجاوزی به خاک وطن داشته باشند.
کد خبر: ۲۸۶۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴ - 15April 2018

رژیم صهیونستی به زودی پاسخ حمله خود به سوریه را خواهد دید/ مدیون مجاهدت‌های مدافعان حرم هستیم

حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه پاسداران در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به شهادت جمعی از مدافعان حرم در حمله صهیونیست‌ها به پایگاه تیفور شهرستان حمص سوریه اظهار داشت: رژیم صهیونیستی بخاطر پشتیبانی از داعشی‌های در حال فرار، این حمله را ترتیب داد که مطمئن باشد به زودی پاسخ آن را خواهد دید.

وی ادامه داد: خوف و وحشت در دل صهیونیست‌ها هر روز در حال افزایش است، آنها به‌خوبی می‌دانند که این بازی‌های بچه‌گانه نتیجه‌ای برایشان ندارد و برای تسکین ترسشان دست به این حمله زدند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در فرماندهی حفاظت سپاه با بیان اینکه خون این شهدا پایمال نخواهد شد، اضافه کرد: راه شهیدان را با تمام توان ادامه خواهیم داد و تا محو این غده سرطانی از صحنه روزگار از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

حجت‌الاسلام علیزاده افزود: ما مدیون مجاهدت‌ها و رشادت‌های شهدا و رزمندگان مدافع حرم هستیم، امروز بواسطه آنهاست که دشمنان انقلاب و نظام نمی‌توانند جسارت و تجاوزی به خاک وطن داشته باشند.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار