فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

دستگیری باند 3 نفره سوداگران مرگ در چهارمحال و بختياری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری باند 3 نفره قاچاقچيان مواد مخدر و كشف 12 كيلو و 200 گرم هروئين و 4 كيلو و 300 گرم ترياک در محور مواصلاتی شهركرد - اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱ - 15April 2018

دستگيری باند 3 نفره سوداگران مرگ و كشف بيش از 16 كيلوگرم انواع مواد مخدر درچهارمحال و بختياریبه گزارش دفاع پرس به نقل از پايگاه خبری پليس، سردار «غلامعباس غلامزاده» فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در پی وصول گزارشی مبنی بر قصد چند سوداگر مرگ برای انتقال عمده مواد مخدر به استان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی و انجام كار اطلاعاتی دقيق خودرو سواری اين قاچاقچيان را در محور مواصلاتی شهركرد - اصفهان شناسایی و متوقف كردند.

اين مسئول ادامه داد: در بازرسی از اين خودرو 12 كيلو و 200 گرم هروئين و 4 كيلو و 300 گرم ترياک جاساز كشف و 3 سوداگر مرگ نيز دستگير شدند.

غلامزاده در پايان با اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی تاكيد كرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ همواره در دستور كار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار