گرامیداشت سالگرد شهادت جمعی از پاسداران اسلام

به مناسبت سالگرد شهادت 12 تن از پاسداران اسلام از سوی سپاه کرمان و خانواده معظم شهدا، اطلاعیه‌ای جهت حضور در این مراسم منتشر شد.
کد خبر: ۲۸۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۸ - 15April 2018

به گزارش‌ خبرنگار دفاع پرس از کرمان، رویداد‌های مهم دفاع مقدس استان کرمان در 26 فرودین‌ماه سال ۱۳۶۱ را که در تاریخ دفاع مقدس این استان ثبت شده است، مرور می‌کنید.

26 فرودین سال 1361

گرامیداشت سالگرد شهادت جمعی از پاسداران اسلام

در رابطه با سالگرد شهادت 12 تن از پاسداران اسلام از سوی سپاه  کرمان و خانواده معظم شهدا، اطلاعیه‌ای به این شرح منتشر شد.

یکسال از شهادت پرافتخار رهروان اولیاء الهی ومجاهدان فی سبیل الله گذشت. مجاهدانی که با شهادت خونین، حقانیت راه سپاهیان اسلام را گواهی دادند. آنها رفتندو مسئولیت خطیر خود را بر دوش ما نهادند. آنها راه حسین گونه بودن را دنبال کردند وطریق مقدس خونین اسلام را رفتند.

به مناسبت سالروز شهادت 12 تن از برادران پاسدار «مجیدانجم شعاع»، «احمدفتحی»،«مسعود کمالی»، «عبدالمهدی تیکدری»، «اکبر سلطانی»، «علی رمضانی»، «حسن شکاری»، «علی اسدی»، «محمود کاظمی»، «احمدیارسروری»، «جبار سیدی» و«جواد محسنی» که در شهر مهاباد در مبارزه با شرک ونفاق بدرجه رفیع شهادت رسیده‌اند،مراسمی برگزار می شود وهمچنین چهلمین روز شهادت پاسدار شهید «منصور شاه محمدی» عصر امروز از ساعت 3تا 5 بعد از ظهر بر مزار پاکشان مراسمی برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها