برگزاری همایش هنر شیدایی و تجلیل از هنرمندان برگزیده در یزد

در آخرین روز هفته هنر انقلاب اسلامی، همایش هنر شیدایی در یزد برگزار می‌شود و از هنرمندان برگزیده استان در سال 96 تجلیل خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۶۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ - 15April 2018

برگزاری همایش هنر شیدایی و تجلیل از هنرمندان برگزیده در یزدبه گزارش دفاع پرس از یزد، در همایش هنر شیدایی که شامگاه 26 فروردین در سالن شهید عباسپور برق منطقه‌ای یزد برگزار می‌شود از هنرمندان برگزیده در جشنواره‌های مختلف سال 1396 با حضور محمدحسین صفارهرندی وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تجلیل خواهد شد.

این همایش با همکاری سازمان بسیج هنرمندان، حوزه هنری استان، صدا و سیمای مرکز یزد، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و برق منطقه‌ای یزد برگزار می‌شود.

شهيد سیدمرتضی آوينی 20 فروردين 1372 هنگامی كه برای توليد مجموعه‌ای جديد از برنامه «روايت فتح» به همراه گروه به فكه،‌ منطقه‌ عملياتی و الفجر مقدماتی رفته بود بر اثر انفجار مين به شهادت رسيد. پس از شهادت این هنرمند متعهد و بسیجی که رهبر معظم انقلاب او را سیدشهیدان اهل قلم نامیدند، با پیشنهاد شاعران، نویسندگان و هنرمندان حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی به معظم له، این روز به عنوان «روز هنر انقلاب اسلامی» و 20 تا 26 فروردین‌ماه «هفته هنر انقلاب اسلامی» نام گذاری شده که به همین مناسبت هر سال برنامه‌های متنوعی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار