معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش همدان خبر داد؛

برگزاری مسابقات ورزشی گرامیداشت شهدای دانش‌آموز در همدان

«عبدالله جعفری» گفت: سی و پنجمین دوره‌ی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان مدارس استان همدان، «گرامیداشت شهدای دانش‌آموز و مدافعان حرم» در همدان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۲۸۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۵ - 15April 2018

برگزاری مسابقات ورزشی گرامیداشت شهدای دانش‌آموز در همدانبه گزارش دفاع پرس از همدان، «عبدالله جعفری» معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان همدان در جمع خبرنگاران با تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد ماه رجب و شعبان، از برگزاری سی و پنجمین دوره‌ی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان مدارس استان همدان با عنوان «گرامیداشت شهدای دانش‌آموز و مدافعان حرم» خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات با شرکت 3 هزار و 700 دانش‌آموز، سرپرست، مربی و عوامل اجرایی در همدان در حال برگزاری است.

وی در ادامه اضافه کرد: در گام چهارم از برنامه المپیاد ورزش دانش‌آموزان همدان، تدارکات لازم جهت آغاز مرحله استانی این مسابقات از 23 فروردین‌ماه آغاز شده و تا 11 اردیبهشت‌ماه نیز ادامه خواهد داشت.

جعفری با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری این دوره از مسابقات کیفیت بخشی درس تربیت بدنی واستعدادیابی دانش آموزان نخبه ورزشی همراه با ایجاد شور و نشاط و افزایش مهارت های اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی دانش‌آموزان است گفت: سی و پنجمین دوره‌ی مسابقات ورزشی دانش‌آموزان مدارس استان همدان «گرامیداشت شهدای دانش‌آموز و مدافعان حرم» در 39 رشته مقطع ورزشی و در سالن‌های ورزشی همدان و ملایر برگزار می شود.

وی همچنین تصریح کرد: علاوه بر همکاری و مساعدت بخش‌های مختلف در آموزش و پرورش، این رویداد بزرگ به همت و مشارکت برخی دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شده که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک قهرمانان و مستعدین این مسابقات در عرصه‌های ملی نیز برای ورزش استان افتخارآفرین باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار