همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد

اجرای بیش از 30 برنامه کلان در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری گفت: در سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس، بیش از 30 برنامه راهبردی و مهم در قالب 1000 برنامه درون سازمانی در سطح استان چهارمحال و بختیاری انجام می‌پذیرد.
کد خبر: ۲۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶ - 21September 2014

اجرای بیش از 30 برنامه کلان در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از شهرکرد، سرهنگ عباسی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با اعلام این خبر افزود: در گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس، برنامههای متنوع و ارزشمندی با سه رویکرد فرهنگی، نظامی و ورزشی و با حضور گسترده مردم در استان به مرحله اجرا خواهد رسید.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان چهارمحال و بختیاری گفت: در پاسداشت و گرامیداشت حماسه آفرینی شهدا و رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در هشت سال دفاع مقدس، بیش از 30 عنوان برنامه راهبردی و کلان در قالب 1000 برنامه در سطح شهرستانها و ادارات استان برگزار میشود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری یادوارههای شهدا در سطح استان، برگزاری هرچه با شکوهتر رژه نیروهای مسلح، برپایی نمایشگاه مطلع عشق، بازنمایی عملیات والفجر4، برپایی نمایشگاههای عکس و پوستر دفاع مقدس، برگزاری صبحگاه دانش آموزی و تبلیغات یکپارچه محیطی از جمله برنامههای اجرایی در طول هفته دفاع مقدس میباشد.

نظر شما
پربیننده ها