در پیامی؛

بزودی ضجه‌های آخر تروریست‌ها را خواهیم شنید

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی شهادت مدافع حرم «سید عمار موسوی» را به خانواده آن شهید والا مقام تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۸۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰ - 15April 2018

بزودی ضجه‌های تروریست‌ها را خواهیم شنید/ پیام تسلیت به خانواده شهید «موسوی»

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی شهادت مظلومانه مدافع حرم سید عمار موسوی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوسنگرد را به پیشگاه مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده آن شهید والا مقام تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بار دیگر جوانی پرورش یافته در دامان انقلاب و در مکتب امام حسین (ع) و ائمه اطهار (ع) در دفاع از حرم اهل بیت (ع) مشتاقانه به لقای معبود و معشوق خویش شتافت و چه نادانند آنهایی که می‌پندارند با شهادت سرافرازانه مدافعین از حریم ولایت،‌ در مسیر مبارزه راستین با تروریسم و حامیان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آنها خللی وارد خواهد شد.

شهید سید عمار موسوی از دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحد سوسنگرد که عاشقانه و باصلابت و افتخار همچون یاران سید و سالار شهیدان، خون خویش را تا ابد بر بلندای افق آسمان انسانیت به یادگار گذاشت و برگی دیگر از حماسه حسینی در کربلای امروز اسلام را رقم زد.

بی‌شک نیروهای توانمند مدافعان حرم که تربیت شدگان مکتب ولایت‌اند به زودی انتقام خون پاک شهدای مدافع حرم را از دشمنان قسم خورده اسلام در لوای داعش، خواهند گرفت و ضجه‌های آخر تروریست‌های تکفیری شنیده خواهد شد.

اینجانب شهادت این جوان پاک طینت را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، ‌رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگوار ایران اسلامی، جامعه بصیر و ولایتمدار دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده محترم ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای بازماندگان صبری عظیم و اجری جزیل مسئلت دارم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار