آیت‌الله نوری‌همدانی:

مسلمانان باید باهم در برابر دشمن متحد شوند/ علما باید دشمنان و نقشه‌های آن‌ها را به مردم معرفی کنند

یکی از مراجع تقلید با اشاره به حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه گفت: این‌ها با اسلام دشمن و از انقلاب اسلامی ایران بیزار هستند، اتحاد بین مسلمانان موجب ایستادگی در برابر آن‌ها شده است و وحدت باعث افزایش استقامت می‌شود.
کد خبر: ۲۸۶۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ - 15April 2018

مسلمانان باید باهم در برابر دشمن متحد شوند/ علما باید دشمنان و نقشه‌های آن‌ها را به مردم معرفی کنندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، «آیت‌الله حسین نوری‌همدانی» ظهر امروز (یکشنبه 26 فروردین ماه) در دیدار با جمعی از دوره‌دیدگان دانشکده علویون با تبریک بعثت پیامبر اظهار کرد: تا به حال رخدادی مثل بعثت پیامبر به وجود نیامده و همچنین کتابی مانند قرآن کریم هم نازل نشده است.

این مرجع تقلید با اشاره به موضوع تحدی در قرآن بیان کرد: در بین کتاب‌های تفسیری کتابی مانند تفسیر المیزان که از نظر جامعیت همه مسائل را پوشش دهد نداریم و باید با این کتاب بیشتر آشنا شویم که تحدیات بسیاری را برای قرآن کریم بیان کرده است و هرچه با قرآن بیشتر آشنا شویم در هدایت تواناتر خواهیم شد.

وی با اشاره به برخی از آیات قرآن کریم در رابطه جوایزی که به علما داده می‌شود، ادامه داد: این جوایز به مسائل بسیاری بستگی دارد که یکی از آنها علم است که هرچه علم بیشتر باشد و در هدایت جدیت داشته باشد آن جوایز بیشتر خواهد بود.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به آیات قرآن کریم و ضرورت حفظ اسلام اظهار کرد: ما باید کفار و دشمنان و نقشه‌های آنها را بشناسیم.

وی با بیان اینکه در قرآن دشمنان مسلمین معرفی شده‌اند، گفت: امروز ما باید برای مردم دشمنان اسلام و همچنین نقشه‌های آنها را معرفی کنیم تا بتوانیم در برابر آنها مقاوم باشیم.

این مرجع تقلید با بیان اینکه روحانیت باید در جبهه‌های ایمان و علم و استقامت مؤثرتر عمل کند، ادامه داد: مسلمانان باید با هم متحد باشند و هرچه این اتحاد بیشتر باشد مقاومتشان در برابر دشمنان بیشتر می‌شود.

وی با اشاره به حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه اظهار کرد: این‌ها با اسلام دشمن و از انقلاب اسلامی ایران بیزار هستند، این اتحاد بین مسلمانان موجب ایستادگی در برابر آن‌ها شده است و اتحاد باعث افزایش استقامت می‌شود.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار