تنها مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن تهران در آستانه تعطیلی است

مرکز شبانه‌روزی حفظ و تفسیر قرآن کریم حضرت ولیعصر (عج) تنها مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن در تهران است که در دوران فعالیتش ده‌ها حافظ‌کل تربیت کرده است؛ اما اکنون به دلیل مشکلات مالی و مکانی در آستانه تعطیلی قرار دارد.
کد خبر: ۲۸۶۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷ - 16April 2018

تنها مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن تهران در آستانه تعطیلی استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، موسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا (س) از موسسات موفق در تربیت حافظان قرآن است که در استان‌های محروم به تربیت حافظان قرآن اقدام کرده و تاکنون بیش از هزار و 700 نفر در این موسسه حافظ کل قرآن کریم شده‌اند.

این موسسه درحالی در استان‌های مختلف مشغول فعالیت است که شهر بزرگی مانند تهران با توجه هجمه‌های وسیع دشمن بیشتر به توجه نیاز دارد، اما به دلیل بالا‌بودن هزینه‌ها در تهران مسوولان موسسه توان راه‌اندازی شعب و مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن در تهران را نداشتند تا اینکه حدود چهار سال پیش و با همت «حجت‌الاسلام جابر نوبختی» امام جماعت مسجد جابری تهران اولین شعبه موسسه در شهرری راه‌اندازی شد و در ادامه یک شعبه دیگر و 2 مرکز شبانه‌روزی حفظ قرآن کریم توسط این موسسه در تهران راه‌اندازی شد.

اما شعب و مراکز موسسه در تهران برای ادامه فعالیت بامشکلات متعدد مالی و مکانی مواجه شدند تاجایی که یکی از مراکز شبانه‌روزی حفظ قرآن به دلیل همین مشکلات تعطیل شد و دیگر مرکز حفظ قرآن هم شرایط مطلوبی ندارد.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار