رسانه‌ها نقش بسزایی در انعکاس مجاهدت‌های مدافعان حرم دارند

از آنجایی‌که رسانه‎ها نقش بسزایی در انعکاس مجاهدت‌ها و رشادت‌های مدافعان حرم در دفاع از حریم اهل بیت و مظلومیت مردم سوریه، عراق و... دارند، باید اخبار کشتار بی رحمانه مردم توسط تروریست‌ها و حامیان مالی _ تسلیحاتی آنها را برای افکار عمومی آشکار سازند.
کد خبر: ۲۸۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹ - 16April 2018

گروه حماسه و جهاد دفاع پرس ـ حمید محجوب؛ این روزها، کم نیستند خانواده‌هایی که داغدار عزیزان خویش هستند. پیکرهای مطهری که در سکوت به وطن می‌آیند و لقب مدافعان حرم را نشان تابوت خود می‌کنند. این عبارت را بارها و بارها همگان شنیده ایم...

براستی غربت این بچه‌ها تکان دهنده است. کسانی که از جان، خانواده و تمام دلبستگی‌های دنیوی دست می‌کشند و مسیر الی الله را انتخاب می‌کنند و برای ناموس و وطن مجاهدانه به جنگ داعشی‌ها و تکفیری‌های صهیونیست به‌دور از کشور خود می‌روند.

همه‌ی ما که امروز در امنیت کامل سرگرم کار خویشیم، لازم است بدانیم این آرامش را مدیون کسانی هستیم که بی‌هیچ چشم‌داشتی، در سکوت کامل و بدون هیچ خودنمایی و تبلیغاتی، جان‌های شیرینشان را به قربانگاه برده‌اند. اگر این شهدا و رزمندگان مدافع حرم نبودند، قطعاً بایستی در شهرهای ایران با آنها مبارزه می‌کردیم. شهدای مدافع حرم از هر طیف و تباری رفته‌اند تا تروریسم سرسپرده راه نفس ما را نبندد.

این جلوه‌ای از همان ارتش الهی و بی‌مرزی است که شالوده‌اش باورهای آسمانی رسول خاتم (ص) بوده و هنگام دفاع از باورهای خویش تمام مرزها را کنار می‌گذارد.

رسانه‌ها نقش بسزایی در انعکاس مجاهدت‌های مدافعان حرم دارند

امروز که حدود 30 سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد، بسیاری از آن‌ها که جنس جنگ و اهمیت آن دوره را اکنون به‌خوبی درک کرده‌اند، افسوس از دست رفته‌ها را می‌خورند. افسوس ثبت نشدن لحظاتی که هر آنش می‌توانست برای نسلی درس باشد. اکنون در زمان مشابه هستیم.

مبادا شور نبرد ما را از ثبت دلاوری‌های بی‌سابقه این مدافعان بازدارد. خوب است همپای عقبه نظامی، کمی هم بر روی عقبه و تدارکات فرهنگی این جریان کار شود. در سمت دیگر لازم است نسبت به شناسایی این ایثارگران معاصر در میان خویش کاری بکنیم. امروز اهمیت رسانه‌ها بایستی به مجاهدت‌های مدافعان حرم و خانواده‌های شهدا بیشتر شود و در اولویت کار خبری قرار گیرد.

این مجاهدت‌ها و رشادت‌ها باید بخوبی برای افکار داخلی و خارجی انعکاس داده شود. باید حق و ناحق، مظلومیت مردم سوریه، عراق و...، کشتار بی رحمانه تروریست‌ها، کمک های‌ فراوان مالی و تسلیحاتی آمریکایی‌ها و غربی‌ها به این گروه‌های خبیث و مهم‌تر از همه داغ سنگین خانواده‌های شهدا برای مردم آشکار شود.

داغ از دست دادن پدر، همسر و فرزند در این جنگ بسیار سنگین است... کاش آنهایی که این مجاهدت‌های مدافعان حرم را زیر سوال می‌برند، لحظه‌ای و فقط ثانیه‌ای در مقابل داعشیان نجس می‌ایستاند. آن وقت همه چی معلوم می شد...

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار