همرزم سردار شهید «شفیع‌زاده» در گفت‌وگو با دفاع پرس:

شهید شفیع‌زاده به آموزش نیروها بسیار اهمیت می‌داد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی گفت: حسن شفیع‌زاده فرماندهی با فکر و آینده‌نگر بود و به تربیت و آموزش نیروها اهمیت ویژه‌ای می‌داد، توجه شهید شفیع‌زاده به مسأله آموزش به قدری مهم بود که وی مستقیماً در کنار امورات فرماندهی در کلاس‌‌های آموزشی حضور می‌یافت و تدریس می‌کرد.
کد خبر: ۲۸۶۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ - 16April 2018

شهید شفیع زاده به آموزش نیروها بسیار اهمیت می‌دادسرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی و همرزم شهید والامقام سردار «حسن شفیع زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس تبریز در خصوص شخصیت این شهید بزرگوار، اظهار داشت: شهید شفیع‌زاده به عنوان سازماندهی کننده و بعدها به عنوان فرمانده توپخانه سپاه معروف است که امروز زحمات و فداکاری‌های این شهید بزرگوار موجب بالندگی نیروی زمینی سپاه شده و به نوعی موفقیت امروز توپخانه سپاه مدیون وی است.

همرزم شهید شفیع‌زاده با اشاره به ابعاد شخصیتی فرمانده توپخانه سپاه، عنوان کرد: حسن آقا فرماندهی با فکر و آینده‌نگر بود و به تربیت و آموزش نیروها اهمیت ویژه‌ای می‌داد.

وی افزود: توجه شهید شفیع‌زاده به مسأله آموزش به قدری مهم بود که ایشان مستقیما در کنار امورات فرماندهی در کلاس‌های آموزشی حضور می‌یافت و تدریس می‌کرد.

سردار جعفری با اشاره به حضور شفیع‌زاده در جبهه‌ها، تصریح کرد: حسن آقا کل زندگی خود را وقف جنگ کرده بود و به همین خاطر در جای جای جبهه‌ها حضور می‌یافت و این حضور موجب دلگرمی رزمندگان شده بود.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با تبیین شخصیت معنوی شهید شفیع زاده گفت: حسن آقا از نظر اخلاقی در قله بود و ابعاد شخصیت معنوی وی در یگان ها توسط نیروها دهان به دهان زمزمه می‌شد و همین بعد اخلاقی و معرفتی ایشان بود که موجب تاثیرگذاری در نیروها و پیشرفت امور می‌شد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار