سرلشکر جعفری:

دشمنان جبهه مقاومت به هیچ موفقیتی دست نیافتند

فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان جبهه مقاومت اسلامی تمامی امکانات و تجهیزات نظامی و اطلاعاتی خود را در فضای حقیقی و مجازی در منطقه بسیج کرده بودند؛ اما به هیچ موفقیتی دست نیافتند.
کد خبر: ۲۸۶۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ - 16April 2018

دشمنان جبهه مقاومت به موفقیتی دست نیافتندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران در آیین تکریم و معارفه جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تبریک ایام ماه مبارک رجب اظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و در این زمان دشمنان برای ایجاد یاس و ناامیدی در جبهه مقاومت بسیج شده‌اند؛ اما پیروزی‌های متعددی را در این جبهه شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه در مقطع حساسی قرار داریم، ادامه داد: سال گذشته، شاهد شکست سیطره داعش و شکست توطئه دشمنان برای مقابله با مقاومت اسلامی بودیم. دشمنان از درون جهان اسلام، تکفیری‌ها را شکل داده و تجهیز کردند تا به انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت لطمه بزنند؛ اما این توطئه با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی شکست خورد.

سردار جعفری ریشه پیروزی‌های متعدد جبهه مقاومت در منطقه را در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: دشمنان جبهه مقاومت اسلامی تمامی امکانات و تجهیزات نظامی و اطلاعاتی خود را در فضای حقیقی و مجازی در منطقه بسیج کرده بودند؛ اما به هیچ موفقیتی دست نیافتند که این نشان از اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: در چهل سالگی انقلاب اسلامی، دشمنان همه توان خود را برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی به کار گرفته‌اند؛ اما شاهد موفقیت‌های این انقلاب هستیم. البته در داخل کشور مسائل و مشکلاتی وجود دارد که باید آن‌ها را حل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: بسیج همواره در راستای آبادانی ایران اسلامی تلاش کرده و نقش‌های بسیار مهمی را در عرصه‌های مختلف بر عهده داشته است.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: تغییر و تحول در سپاه برای پویا بودن آن بسیار ضروری است و این جلسه برای تکریم و تشکر از زحمات 9 ساله سردار فضلی در سمت جانشینی رییس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شده است.

وی با بیان اینکه آشنایی من با سردار فضلی به سال 60 برمی‌گردد، اظهار داشت: به دلیل احساس نیازی که در یک مرکز آموزشی سپاه داشتیم، سردار فضلی به آن مرکز آموزشی خواهند رفت. تجربیات ایشان بسیار است و باید در مجموعه‌های مختلف از این تجربیات استفاده کرد. سردار سپهر هم که جایگزین سردار فضلی شد، توانایی بالایی دارند و امید داریم این تغییر موجب تحولات مثبت شود؛ زیرا در بسیج کارهای انجام نشده بسیار و توقعات انقلاب اسلامی و رهبری از بسیج بالاست؛ البته نگاه‌ها به بسیج امیدوارانه و عمیق است.

وی افزود: از افتخارات سپاه این است که خادمی بسیج را می‌کند تا این بخش از جامعه بتواند، نقش خود را در رابطه با انقلاب اسلامی ایفا کند.

سردار جعفری تصریح کرد: پیشرفت و بالندگی انقلاب اسلامی متکی به مردم و بسیج است و همانطور که امام راحل فرمودند اگر سپاه نبود انقلاب هم نبود، باید بگوییم اگر بسیج نبود، سپاه هم نبود. بسیج در دفاع مقدس و بعد از آن در تامین امنیت همواره نقش موثری را برعهده داشته است و باید زمینه را برای نقش آفرینی مردم و بسیج در بحران‌های اجتماعی فراهم کرد؛ زیرا بسیجیان آماده نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف هستند.

فرمانده کل سپاه اعتلای بسیج را در ارائه خدمات در حوزه‌های مختلف از جمله اجتماعی به مردم دانست و گفت: بسیج در عرصه دفاع از کشور و تامین امنیت سربلند بوده است. امروز نیازمند نقش آفرینی بسیج در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی هستیم و نیاز است که مسئولان کشور شرایط را برای حضور مردم در این حوزه‌ها فراهم کنند.

وی در پایان تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا انتظارات مقام معظم رهبری از بسیج محقق شود؛ علاوه بر این باید با برنامه‌ریزی‌ از وقوع تهدیدات جلوگیری شود و این مهم با حفظ آمادگی‌ها میسر می‌شود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها