فراخوان هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی منتشر شد

فراخوان شرکت در هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی با شعار حمایت از کالای ایرانی از سوی فرهنگ‌سرای کار و تعاون منتشر شد.
کد خبر: ۲۸۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۷ - 16April 2018

فراخوان هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی منتشر شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «سید اسماعیل جعفرپور» رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون درباره هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی اظهار داشت: فراخوان هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی پیرامون شرایط و ضوابط رشته‌ها و بخش‌های فرهنگی و هنری و شرایط حضور در این جشنواره، با شعار حمایت از کالای ایرانی تعیین، و فرآیند ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره (فرهنگ‌سرای کار و تعاون) آغاز شده است.

وی گفت: این جشنواره برای هشتمین سال پیاپی با موضوع سبک زندگی ایرانی اسلامی، اقتصاد مقاومتی خوداتکایی، خودباوری، عزت ملی و کسب رزق حلال در رشته‌های هنر‌های تجسمی (طراحی، نقاشی، عکاسی و خوشنویسی)، صنایع دستی سنتی همچون سفال و سرامیک، معرق، منبت، گلیم‌بافی، سنگ‌های زینتی، سوخته کاری روی چوب، ترمه دوزی، گلدوزی، عروسک‌سازی و ... برگزار خواهد شد.

رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون گفت: آثار فرهنگی ادبی مانند کتاب، داستان‌نویسی، نمایشنامه‌نویسی، مقاله، شعر و ترانه از آثار ارائه شده منظوم و منثور در جشنواره خواهد بود.

جعفرپور گفت: در جشنواره امسال، برای نخستین بار کارآفرینان می‌توانند ایده‌ها و محصولات تولیدی ثبت شده خود را به جشنواره اعلام کنند.

رییس فرهنگ‌سرای کار و تعاون در پایان اعلام کرد: تمامی آثار می‌بایست به همراه رزومه، مشخصات شناسنامه‌ای و کد ملی صاحب اثر، شناسنامه اثر، یک قطعه عکس سه در چهار، تلفن ثابت و همراه به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

وی گفت: مهلت ارسال آثار تا چهارم اردیبهشت ماه و زمان داوری انتخاب آثار برتر پنجم اردیبهشت است.

هشتمین جشنواره فرهنگی هنری کارگر ایرانی به همت مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۹ «فرهنگ‌سرای کار و تعاون» و با همکاری خانه کارگر، شهرداری منطقه ۹ طراحی و برنامه‌ریزی شده است و آیین اختتامیه این جشنواره نهم اردیبهشت برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره می‌توانند آثار فرهنگی و ادبی خود را به پایگاه اینترنتی فرهنگ‌سرای کار و تعاون به نشانی kar.farhjangsara.ir بخش مسابقه و یا به نشانی اینترنتی cultural.work93@gmail.com و آثار هنری و کارآفرینی حجمی خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی بزرگراه یادگار امام (ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی، پلاک ۷۶، فرهنگ‌سرای کار و تعاون ارسال کنند.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار