پیام آیت الله رشاد به پدر شهید مدافع حرم/ وداع شما با فرزند شهیدتان، تحسین ملی را برانگیخت

آیت‌الله علی‌اکبر رشاد در پی شهادت شهید مدافع حرم «مهدی لطفی نیاسر» فرزند آیت‌الله لطفی نیاسر پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۲۸۶۹۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ - 16April 2018

انتشار وداع شما با فرزند شهیدتان، تحسین ملی را برانگیخت

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، در پی شهادت شهید مدافع حرم «مهدی لطفی نیاسر» فرزند آیت‌الله لطفی نیاسر و شش همرزم شهیدش، آیت‌الله علی‌اکبر رشاد موسس و رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه در پیامی به آیت‌الله نعمت‌الله لطفی نیاسر تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

آیت‌الله نعمت‌الله لطفی نیاسر (آجرکم الله)

سلام علیکم بما صبرتم فنعم عقبی الدار

مبارک باد شولای شرف­ نمون شهادت بر بالای برومند مهدی عزیز، شهید غرور­آفرینی که سر از پا نشناخته به مصاف صهیونیسم بین الملل شتافت و با شور و شهامت، شاهد شهادت را به آغوش کشید.

زهی و فری بر شما پدر فاضل انقلابی که عمر پربرکت خویش در خدمت به فضل و فضائل سپری کردید و دست‌های سپیده­ پرداز و دامان یل ­پرورتان مجاهد صهیون ­ستیزی چون مهدی عزیز را پرورد. گوارایتان باد خلعت ابوالشهیدی بر قامت شکسته‌ی شما که حقا خوش چالاک افتاد، و درود بر شما که انتشار صحنه‌­ی وداع شایانتان با پیکر فرزند شهید، تحسین ملی را برانگیخت.

شهدای بین‌المللی انقلاب اسلامی نماد و نوید انقلاب بین‌المللی اسلام­‌اند و در این میان، شهادت مصاف آرایان علیه صهیونیان اشغالگر که شهید مهدی عزیز و شش همرزم قهرمانش از زمره­‌ی آنانند، صلای سقوط دولت جعلی اسرائیل و گامی فراپیش در تحقق وعده­‌ی قاطع رهبری مجاهد انقلاب (دام ظله) مبنی بر نابودی قریب الوقوع این جرثومه­‌ی پلشت به شمار است.

بنده­‌ی کمترینِ جامانده از جبهه‌ی جهاد و حرمان­زده‌ی شهد شهادت، از سوی خود و دیگر همسنگران فرزند فاضلتان حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر (حفظه الله) در پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، ضمن عرض تسلیت از بارگاه باری برای شما و والده‌ی شهیدپرور و برادر ارجمند شهید عزیز، صبر و سلامت مسألت داریم و برای آن شهید بزرگوار رفعت مرتبت و حشر با علی‌اکبر بن حسین(ع) خواستاریم.

علی اکبر رشـاد

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار