نصیری:

شهدای ارامنه افتخار ایران هستند

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران تهران بزرگ گفت: شهدای ارامنه در طول دفاع مقدس همگام با دیگر هموطنان خود از خاک این سرزمین دفاع کردند و ما به همه این شهدا افتخار می‌کنیم.
کد خبر: ۲۸۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷ - 16April 2018

شهدای ارامنه افتخار ایران هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ با حضور در منزل شهید «نوریک بابا جانیانس» با «سرانوش آرا کل یانس» مادر این شهید گرانقدر دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی با تقدیر از خانواده شهید بابا جانیانس، با بیان اینکه شهدای ارامنه باعث افتخار ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: با اینکه فرهنگ دینی شهدای ارامنه با دیگر همرزمانشان متفاوت بود، اما در طول دفاع مقدس همگام با دیگر هموطنان خود از خاک این سرزمین دفاع کردند و ما به همه این شهدا افتخار می‌کنیم.

نوریک بابا جانیانس در سال 1342 در تهران و در خانواده‌ای پر جمعیت به دنیا آمد. دوره ابتدایی را در دبستان ارامنه «ساهاکیان» گذراند و مقطع دبیرستان را در رشته ریاضی در دبیرستان ارامنه «کوشش داویدیان» به پایان رساند. وی در سال 1365 به خدمت سربازی رفت و در 17 خرداد 1367 در منطقه عملیاتی شرهانی به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها