نامه شهید حشمت الله دهقانی

شهید «حشمت الله دهقانی» در نامه خود جویای احوال خانواده خویش می‌باشد.
کد خبر: ۲۸۶۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰ - 17April 2018

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «حشمت الله دهقانی» در تاریخ ۱۵ بهمن ۱۳۴۳ در تهران چشم به جهان گشود. وی درتاریخ ۱۳ آبان ۱۳۶۲ در سن ۱۹ سالگی در عملیات والفجر ۴ منطقه پنجوین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تصویر نامه شهید «حشمت الله دهقانی»

نامه شهید حشمت الله دهقانی

این شهید والامقام نامه‌ای خطاب به خانواده خود نوشته است که آن را در ادامه می‌خوانید:

«با سلام و درود بی کران بر یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) موعود و نائب بر حقش خمینی کبیر و درود بیکران بر امت حزب الله، امتی که پویندگان راه حسین (ع) هستند و به نام الله نامه را آغاز می‌کنم.

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان

خدمت پدر و مادر عزیزم سلام عرض می کنم و امیدوارم که حالتان خوب و همواره گام‌تان استوار باد و اگر از احوالات فرزندتان حشمت الله خواسته باشید به مرحمت خداوند منان و سلامتی شما سروران عزیز کسالتی در بر نیست. باری عرض می‌شود که نامه‌ای در تاریخ ۱۳۶۱/۱۱/۲۳ برایتان فرستادم و تا این تاریخ ۱۳۶۱/۱۱/۳۰ هیچ گونه نامه از طرف شما برای من نیامده است. و ما پایان ماموریت‌مان تا تاریخ ۱۳۶۱/۱۱/۲۲ بود ولی چون که نیرو لازم بود به مدت یک ماه اضافه خدمت می کنم و شاید در تاریخ  ۱۳۶۱/۱۲/۲۲ دیر یا زود به تهران بیایم.

خدمت برادرم قدرت و زن بردارم سلام می‌رسانم و امید است هیچ‌گونه ناراحتی در وجودتان نباشد و خدمت برادرانم نعمت، عزت و حسن و محمد سلام گرم می‌رسانم و خدمت یک به یک فامیل‌ها و دوستان و آشناها و همسایه‌ها سلام برسانید و اگر آدرس نعمت را دارید برای من بدهید و اگر هم‌ برایش نامه نوشتید سلام مرا هم برسانید.

حشمت الله دهقان

۱۳۶۱/۱۱/۳۰»

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار