مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین خبر داد

اجرای بیش از 700 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در قزوین

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از برگزاری بیش از 700 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۲۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴ - 21September 2014

اجرای بیش از 700 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در قزوین

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، سرهنگ طاهرخانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین ظهر امروز در گفتگو با دفاع پرس گفت: تلاش کردهایم امسال برنامههای هفته دفاع مقدس به گونه متفاوت و با شیوهای نو و جدید برگزار شود.

طاهرخانی گفت: استفاده از زبان هنر در هر کاری ماندگاری و اثرگذاری آن کار را بالا میبرد و ما امسال برنامههای هفته دفاع مقدس را در قالبهای هنری و با بهرهگیری از نظر هنرمندان برگزار میکنیم.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان قزوین تصریح کرد: توجه به شعار سال دفاع مقدس با عنوان ایستادگی دیروز، عزت امروز و تعالی فردا در همه برنامههای این هفته لحاظ شده است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش عملیات والفجر4، افتتاح نمایشگاه بزرگ دفاع مقدس و رژه نیروهای مسلح از جمله برنامههای این هفته است. همچنین رونمایی از کتابها، جلسات نقد کتاب، برگزاری جشنوارههای داستان دفاع مقدس، برگزاری تئاتر صحنهای، اکران فیلمهای دفاع مقدس برای خانوادهها از دیگر برنامههای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قزوین است.

وی گفت: تمامی برنامههای امسال به صورت مردمی و با شرکت عموم خانوادهها و مردم استان برگزار میشود چرا که دفاع مقدس متعلق به همه اقشار جامعه میباشد و شیرینی پیروزی در دفاع مقدس و برگزاری جشنهای این هفته باید با حضور همه مردم برگزار شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار