معاون سیاسی استاندار کردستان:

آرامش کشور مرهون فداکاری نیروهای نظامی و امنیتی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان آرامش و ثبات حاکم بر کشور را مرهون ایثار و فداکاری نیروهای نظامی و امنیتی دانست.
کد خبر: ۲۸۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ - 17April 2018

آرامش کشور مرهون فداکاری نیروهای نظامی و امنیتی است////عکس سایز نیستبه گزارش دفاع پرس از کردستان، حسین خوش اقبال در جلسه هماهنگی مناسبت های روز ارتش، پاسدار و جانباز اظهار داشت: علارغم وجود ناامنی در منطقه، کشور ما در سایه تلاش دولت و ملت و پشتیبانی نیروهای نظامی و امنیتی دارای ثبات مثال زدنی است.

وی روز 29 فروردین را روز قدردانی از زحمات و تلاش های نیروهای ارتشی عنوان کرد و افزود: این نیرو در زمان و برهه های حساس انقلاب پشتیبان امام و انقلاب بودند و ملت وظیفه دارد که قدردان فرزندان خود باشد.

خوش اقبال همچنین در ادامه به ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار نیز اشاره کرد و گفت: سبزپوشان سپاه همیشه و در هر زمانی یار و یاور امام و انقلاب بوده اند و از بدو تاسیس منشا خدمات بزرگی در کشور هستند و باید از هر طریق ممکن از آنان قدردانی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اضافه کرد: هیچ کس فکر نمی کرد که بعد از گذشت چهار دهه از انقلاب سپاه پاسداران به یک قدرت بزرگ منطقه ای تبدیل شود.

وی بە روز اول اردیبهشت و گرامیداشت روز جانباز نیز اشارە کرد و گفت: هرگز نباید جانبازان و فداکاری های آنان را از یاد برد، چرا که آنان زخم خوردند تا انقلاب زخم نخورد.

خوش اقبال تاکید کرد: در روز جانباز لازم است از همە عزیزان جانبازی کە بە نحوی مورد کم توجهی قرار گرفتەاند بە نحو شایستە قدردانی شود.

وی در ادامە با یادآوری روز 12 اردیبهشت ماه و ولادت حضرت قائم به تقدیر از نقش بی بدیل سربازان گمنام امام زمان (عج) پرداخت و گفت: در طول چهار دهه از انقلاب نیروهای امنیتی ما با قدرت در مقابل دشمنان و گروهک ها ایستادند و در این راه نیز شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم کرده اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در ادامه سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان را وظیفه همه مسئولان دانست و خاطرنشان کرد: هرگونه کم توجهی به خانواده شهدا و جانبازان پذیرفتنی نیست، چرا که آنان کسانی بودند که در سخت ترین دوران ها به یاری انقلاب شتافتند.

خوش اقبال در ادامه ابراز امیدواری کرد سال 97، سال همراهی، همدلی و خدمت بیشتر به مردمی باشد که همواره حامی کشور و انقلاب هستند. 

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار