دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان با مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان دیدار و بر همکاری‌های دوجانبه در برنامه‌ها تاکید کردند.
کد خبر: ۲۸۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۸ - 17April 2018

به گزارش دفاع پرس از گرگان، سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با سرهنگ «علیرضا وردان» مدیرکل تامین اجتماعی نیروهای مسلح استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سرهنگ جمشیدی اظهار داشت: بطور قطع، همدلی و هم افزایی و تعامل بین ادارات و ارگان‌ها موجب رشد و پویایی و تسریع در امورات کاری می‌شود و  فرامین مقام معظم رهبری محقق می شود.

وی افزود: ماموریت های حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاص و ویژه است و هدف اصلی آن جلوگیری از فراموشی و تحریف ارزش‌های دفاع مقدس است و این مهم مستلزم آن است که هم رده‌های نظامی و انتظامی و هم دستگاه‌های ذیربط، دست به دست هم داده و از ظرفیت‌ها در این راه بهره‌گیری شود تا بتوانیم ارزش‌ها و اهداف فرهنگ دفاع مقدس را صادقانه به نسل‌های حال و آینده انتقال دهیم.

جمشیدی گفت: برگزاری این جلسات و دیدارها، مطمئنا منشاء خیر و برکت در راستای بهره برداری از ظرفیت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح استان در نمایاندن نقش های مربوطه در دفاع مقدس و جمع آوری آثار، اسناد و مدارک خواهد بود تا این آثار گرانبها در سطح جامعه منتشر شود.

در ادامه سرهنگ وردان، پشتیبانی همه جانبه نیروهای مسلح را وظیفه ذاتی ودجا دانست و گفت: خانواده بزرگ نیروهای مسلح استان با هم پوشانی و هم افزایی جامع می توانند نیازهای مجموعه را پوشش دهند و با برگزاری جلسات با کانون بازنشستگان نیروهای مسلح استان و با حضور مجموعه حفظ آثار، این جلسات را هدفمندتر خواهیم کرد و ما نیز کلیه ظرفیت‌ها و مقدورات سازمان تامین اجتماعی را در جهت اهداف حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قرار خواهیم داد.

وی در خصوص مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان بیان داشت: با اتحاد و کنارهم بودن بایستی این مطالبه را از مجموعه استان داشته باشیم تا کار ساخت این مجموعه ارزشمند را به انجام برسانیم زیرا این مطالبه اصلی خانواده معظم شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار