مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد:

بیش از 3100 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد از برگزاری بیش از 3100 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۷۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲ - 21September 2014

بیش از 3100 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در یزد برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یزد، سرهنگ «محمد رجبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد در کنفرانس خبری که به مناسب هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس یزد برگزار شد، اظهار داشت: برنامههای هفته دفاع مقدس در سطح شهرستانها به آنها اعلام شده و برنامههای شاخص و عمومی که مجموعا 3150 برنامه است که در استان یزد برگزار میشد.

وی افزود: همزمان با اولین روز هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح در تمام شهرستانهای استان توسط سپاه پاسداران انجام خواهد گرفت.

رجبی تصریح کرد: سرکشی از خانواده معظم شهدا، روایتگری راویان دفاع مقدس در مساجد استان، غبارروبی گلزار مطهر شهدا و قبر شهید محراب ایت الله صدوقی از دیگر برنامههای این هفته است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه اسناد دفاع مقدس در فرودگاه یزد و امامزاده سید جعفر(ع) با هدف پاسخ به شبهات جنگ برپا میشود.

رجبی گفت: تشکیل جلسات راهبردی زنان با رویکرد نقش زنان در دفاع مقدس با حضور بانوان دستگاهها در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اولین جلسه هیئت امنا مرکز فرهنگی دفاع مقدس یزد نیز با حضور 16 دستگاه اجرایی و فرهنگی از دیگر برنامههای این هفته است.

نظر شما
پربیننده ها