دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام با فرمانده مرزبانی استان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام با فرمانده مرزبانی استان دیدار و برهمکاری‌های دوجانبه در برنامه‌ها تاکید کرد.
کد خبر: ۲۸۷۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ - 17April 2018

دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام با فرمانده مرزبانی ایلامبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ایلام، سرهنگ «محمدرضا شرفبیانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس ایلام با سرهنگ «یحیی الهی» فرمانده مرزبانی استان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار سرهنگ شرفبیانی بر اجرای برنامه های مشترک یادواره شهدای تنگه کوشک و احداث المانی که یاد آورحماسه مردمان این سرزمین است اظهار داشت: امید داریم با همراهی مسئولین در همه رده ها در سال جاری شاهد آغاز به کار افتتاح فاز اول مرکز فرهنگی دفاع مقدس ایلام به عنوان یکی از اصلی‌ترین مطالبه‌های خانواده های معزز شهدا و رزمندگان و ایثارگران استان است تا بتوانیم این فرهنگ غنی را به نسل های آینده انتقال دهیم.

فرمانده مرزبانی استان ایلام گفت: ان‌شاءالله با تلاش و همدلی مسئولین بتوانیم گام موثری را برداریم.

وی در ادامه افزود: با همراهی همدیگر بتوانیم کارهای ارزشمندی را در حوزه دفاع مقدس با همکاری هم در سال جدید ارائه کنیم.   

در 5 مرداد ماه سال 67 با حمله منافقین با حمایت بعثیان در منطقه تنگه کوشک مردم ولایت مدار شهرستان ایوان با دستان خالی در مقابل یزیدیان زمانه به پیکار نبرد آمده و سدی در مقابل لشکر کفر شدند که هر ساله با همت نیروهای مردمی و خودجوش شاهد مراسمات، گرامیداشت و یادبود شهدا در این منطقه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار