امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام

تفاهم نامه همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ایلام و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ایلام امروز با حضور مسئولان دو نهاد امضا شد.
کد خبر: ۲۸۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ - 17April 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از ایلام، محمدرضا شرف بیانی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان، در این نشست، اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش بسیار خوبی در راستای توسعه و بسط فرهنگ ایثار و شهادت داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اخیراً سردار کارگر در استان ایلام حضور یافتند و گزارشی از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی در این حوزه به ایشان ارائه شد و تلاش می‌شود که برنامه‌های فرهنگی و هنری با مشارکت دو نهاد در سطح استان ایلام در راستای ترویج فرهنگ ناب ایثار و شهادت برگزار شود.

حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در این نشست اظهار کرد: کانون‌های مساجد به‌عنوان پایگاه‌های مهم فرهنگی نقش مهم و تأثیرگذار در بین آحاد جامعه به‌ویژه نسل جوان دارند.

 وی بابیان اینکه یکی از محوری‌ترین فعالیت‌های کانون‌های مساجد توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و حفظ این روحیه در بین آحاد مردم است، گفت: در این راستا تعامل و همکاری سازنده‌ای بین کانون‌های مساجد و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس وجود دارد.

چراغی پور ابراز کرد: نام‌گذاری کانون‌های جدیدالتأسیس بانام شهدا، اهدا کتاب و بسته‌های آموزشی به کانون‌های مساجد شهری و روستایی، برگزاری برنامه‌ها در یادمان‌های شهدا، برگزاری اردوها و بازدید از مناطق عملیاتی، برگزاری نمایشگاه فرهنگی و هنری در یادمان‌های شهدا، دیدار با خانواده‌ای شهدا، همکاری و تعامل دوجانبه و استفاده از امکانات بنیاد حفظ و آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کانون‌های مساجد در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از دیگر موضوعات این تفاهم‌نامه است.

گفتنی است، در پایان این تفاهم‌نامه همکاری به امضای حجت‌الاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان و محمدرضا شرف بیانی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها