محمدزاده خبر داد؛

اختصاص بیش از 70 ساعت برنامه تلویزیونی به مسابقات بین المللی قرآن

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما گفت: رویداد‌های سی وپنجمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم، با بیش از ۷۰ ساعت برنامه از شبکه‌های سیما روی آنتن خواهد رفت.
کد خبر: ۲۸۷۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ - 17April 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «محمدحسین محمدزاده» دبیر شورای معارف سیما با اشاره به برنامه های رسانه ملی برای پوشش رسانه‌ای مسابقات بین المللی قرآن کریم، اظهار داشت: با توجه به ارتباط ما با کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی مسابقات بین المللی منشور جامعه رسانه‌ای در انعکاس مسابقات تهیه شده تا از حداکثر ظرفیت صدا و سیما و دیگر رسانه ها بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: در زمینه تبلیغات محیطی و شهری و فضای مجازی هم در قالب شش محور فعالیت صورت می گیرد، بنابراین نگاه ما کاملا حالت تمرکز زدایی دارد و تلاش داریم پوشش رسانه‌ای ما معطوف به یک شبکه و یا یک رسانه نباشد. به همین منظور با تمام مدیران شبکه‌های سیما که می‌توانند به شکل موثر پوشش مسابقات را داشته باشند. هماهنگ شده و در زمان باقی مانده تا برگزاری مسابقات هماهنگی ها ادامه خواهد داشت.

وی به ویژه برنامه‌های سیما در پوشش مسابقات بین المللی قرآن کریم اشاره کرد و افزود: ما در شبکه قرآن با ویژه برنامه «رصد» هر روز به اطلاع رسانی ویژه رویداد های مسابقات می‌پردازیم و دیگر شبکه‌های سیما نیز در خلال یک هفته برگزاری در بخش‌های مختلف با حضور کارشناسان قرآنی به تحلیل و بررسی قرائت و حفظ متسابقین خواهند پرداخت.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما تصریح کرد: شبکه‌های سیما در طول یک هفته برگزاری مسابقات بیش از 70 ساعت برنامه خواهند داشت که شبکه قرآن هر روز با 8 ساعت برنامه و دیگر شبکه‌های سیما روزانه با 2 تا 3 ساعت برنامه به روی آنتن خواهند رفت.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار