سردار غیب‌پرور:

دشمن به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن ورود از دروازه‌های اقتصادی کشور را در دستور کار خود قرار داده و به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور است.
کد خبر: ۲۸۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱ - 17April 2018

دشمن به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «غلامحسین غیب‌پرور» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش نقش اصناف و بازاریان در حمایت از کالای ایرانی که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد با اشاره به اینکه انقلاب‌های الهی همواره از دو آفت فرهنگی و اقتصادی مورد هجمه قرار گرفتند، اظهار داشت: در ارتباط با این موضوع هیچ فرقی بین حرکتی که موسی کلیم الله انجام داد یا آنچه که در انقلاب اسلامی روی داد، وجود ندارد بنابراین چنانچه مردم که صاحبان اصلی انقلاب هستند یا مسئولان دچار غفلت و بی‌خردی شوند، به طور حتم انقلاب از بین می‌رود.

وی افزود: البته این مشخص است که دشمن هم در برابر انقلاب تمکین نمی‌کند و از همان روز اول دشمنی‌های خود را آغاز کرد و هر روز از یک راه این دشمنی خود را نشان می‌دهد؛ یک روز جنگ هشت ساله را تحمیل می‌کند و روز دیگر جنگ فرهنگی و اقتصادی راه می‌اندازد و در اقدامی دیگر دشمنی خود را با فتنه 78 و 88 نشان می‌دهد.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه دشمن ورود از دروازه اقتصادی را در دستور کار خود قرار داده است، ادامه داد: موضوع اقتصادی جایی است که دشمن به آن امید بسته تا بدین وسیله به انقلاب ضربه اساسی بزند؛ لذا مردم فهیم کشورمان باید متوجه این موضوع باشند که اگر ملتی وابسته اقتصادی شود، باز هم مستکبران عالم در دشمنی با آن‌ها کوتاه نمی‌آیند.

وی تاکید کرد: البته خدا کند مسئولان هم موضوع اقتصاد مقاومتی را بیش از گذشته باور کنند؛ زیرا اکنون در شرایطی قرار داریم که دشمن برخی از سنگرهای اقتصادی ما را فتح کرده و تا فتح آخرین سنگر هم دست بردار نیست؛ دشمن مسیری را انتخاب کرده تا ما را از درون تهی کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه هجمه اقتصادی دردناک‌تر از هر هجمه‌ای است، تصریح کرد: مشکل ما نداشتن دارایی و فقدان نیروی تحصیل کرده نیست، بلکه مشکل در نظام مدیریتی کشور است؛ زیرا نظام مدیریتی باور به اینکه باید حرکت انقلابی انجام دهد، ندارد به همین علت است که بروکراسی اداری به شدت وجود دارد.

وی گفت: طی این سال‌ها که صحبت از اقتصاد مقاومتی می‌شود، اگر ما را به قله نرسانده باشد، می‌بایست در چند قدمی قله قرار می‌داشتیم؛ در این رابطه شاید بعضی از ما پیش از آنکه به درون دلبستگی داشته باشیم، به خارج دلبستگی داریم زیرا کالایی که نیازی نداریم را از خارج وارد می‌کنیم. به همین خاطر نیاز به یک سالم‌سازی بزرگ داریم.

سردار غیب پرور سپس با اشاره به اینکه اتاق اصناف باید سالم‌سازی و انقلابی شوند، ادامه داد: اگر امسال را با تعریف سپری کنیم و یا اینکه فقط در سربرگ‌ها شعار سال را بنویسیم، خیانت است به همین خاطر نباید شعار سال را با تعاریف پشت سر بگذاریم؛ البته بسیجی‌ها از آن جایی که همواره در عرصه‌های مختلف خط شکن بودند، باید در اینجا هم خط شکن باشند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار