مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان لرستان:

امروز ارتش مصداق واقعی بنیان مرصوص و لشکر مخلص خداست

«حجت‌الله ناصرپور» در پیامی به مناسبت گرامی‌داشت روز «ارتش جمهوری اسلامی ایران»، ضمن تبریک این خجسته روز، اعلام کرد: ارتشیان ولایت‌مدار در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، حماسه‌های جاودان آفریده و در سابقه تاریخی خود ثبت کرده‌اند.
کد خبر: ۲۸۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴ - 17April 2018

امروز ارتش مصداق واقعی بنیان مرصوص و لشکر مخلص خداستبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، سرهنگ «حجت‌الله ناصرپور» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان به مناسبت روز «ارتش جمهوری اسلامی ایران» در پیامی، این خجسته روز را گرامی داشت.

متن کامل این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ»

برای استحکام و تداوم یک نظام سیاسی، چهار رکن اساسی «مشروعیت»، «مقبولیت»، «کارآمدی» و «اقتدار» ضروری بوده که دراین میان، رکن چهارم به قوای مسلح و نیرو‌های امنیتی و دفاعی اختصاص دارد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه نیروی زمینی قدرتمند ارتش، به‌عنوان بخشی قابل توجه از رکن اقتدار نظام در دوران ستم شاهی، امید رژیم طاغوت را که بیشترین سرمایه‌گذاری را بر تجهیز ارتش صرف نموده بود، با تکیه و اعتماد به شخصیت معنوی و والای امام خمینی (رحمت‌الله علیه) به ناامیدی تبدیل کردند و با پیوستن به موج عظیم الهی انقلاب اسلامی و با فرصت‌سازی به‌موقع، زمینه تغییرنظام سیاسی گذشته و جایگزینی نظام اسلامی را فراهم نموده و به عنوان رکنی اساسی در استحکام پایه‌های نوپای جمهوری اسلامی ایران، نقشی تاریخی ایفا نمودند.

درود خدا بر شما ارتشیان ولایتمدار که با داشتن بالاترین سطح سرمایه اجتماعی و اعتماد مردمی، همواره زمینه رضایت امام (رحمت‌الله علیه) در دوران سخت شکل‌گیری انقلاب و دوران زرین هشت سال دفاع مقدس با تقدیم ۴۸ هزار شهید والامقام و حماسه آفرینی‌های جاودان فراهم و هم‌چنین در دوران معاصر [نیز] در مصاف نظام اسلامی با چهره‌های منحوس پیدا و پنهان استکبارجهانی که میدان نبردی به‌مراتب پیچیده‌تر از گذشته شکل گرفته، خشنودی فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) را در سابقه تاریخی خود ثبت و ضبط نمودید.

ارتش موجودی ارزنده است که ولی امر مسلمین آن را شجره طیبه و مایه اقتدارملی نامید و چه مبارک صفتی است که امام خامنه‌ای عزیز بر این خیل مخلص و بی‌ادعا توصیف فرموده‌اند، هرگز فراموش نمی‌کنیم که همزمان با ورود امام بزرگوارمان، ارتشیان ولایت‌مدار با تانک‌ها و نفربر‌های زرهی در خیابان‌های شهر به مردم پیوسته و مردم سوار بر ادوات زرهی ارتش، به شادی می‌پرداختند.

امروز نیز زمزمه‌ شعار «ارتش فدای ملت. ملت فدای ارتش» به گوش می‌رسد و هرگز از خاطره تاریخ و ذهن مردم پاک نخواهد شد، و امروز ارتش حزب‌الله مصداق واقعی این آیه شریفه در مطلع کلام اینجانب است و در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این نیروی انقلابی و برخواسته از بطن نظام اسلامی و نیروی انتظامی که حافظ امنیت عمومی کشور است، به عنوان لشکریان مخلص خدا و رکن اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا پای جان ایستاده‌اند و مصداق واقعی بنیان مرصوص هستند.

اینجانب این روز مهم و ارزشمند و نقطه عطف ولایت‌مداری و درکنف حمایت ولایت قرار گرفتن ارتش قهرمان را به همه ارتشیان جان برکف و عزیز، به‌ویژه دلاورمردان نیروی زمینی ارتش تبریک عرض نموده و آرزو می‌کنم این نیروی عظیم در انجام تکلیف الهی خود که مرزبانی از نظام الهی اسلامی است و علی‌الخصوص جان فشانی در رکاب، ولی‌الله الاعظم، [حضرت] ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفق و موید باشند.

و ما النصر الا من عندالله العلی العظیم

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار