ارشد نظامی ارتش در غرب کشور:

مراسم رژه روز ارتش در استان کرمانشاه برگزار می‌شود

امیر سرتیپ دوم «فرهاد آریان‌فر» گفت: مراسم رژه روز ارتش راس ساعت ۸:۳۰ فردا (۲۹ فروردین‌ماه) در «کرمانشاه»، «اسلام آبادغرب» و «سرپل‌ذهاب» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۸۷۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ - 17April 2018

مراسم رژه روز ارتش، فردا(29 فروردین) در کرمانشاه برگزار می شود.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، امیر سرتیپ دوم «فرهاد آریان‌فر» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نیروی زمینی ارتش در غرب کشور، طی نشست خبری به تشریح برنامه‌های روز ارتش پرداخت و اظهار داشت: مراسم رژه روز ارتش، راس ساعت ۸:۳۰ صبح فردا (۲۹ فروردین‌ماه) در بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم رژه روز ارتش در ۲ شهرستان «اسلام آبادغرب» و «سرپل‌ذهاب» نیز برگزار خواهد شد.

آریان‌فر با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه رژه روز ارتش، تصریح کرد: در این مراسم توان نظامی ایران اسلامی به رخ جهان کشیده خواهد شد.

وی غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، دیدار با خانواده‌های شهدا و جانبازان و تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان ارتش را از دیگر برنامه‌های روز ارتش در استان کرمانشاه دانست و گفت: نیرو‌های نظامی در اوج آمادگی به سر می‌برند و آمادگی ایستادگی در برابر هر نوع تهدیدی را دارند.

ارشد نظامی ارتش در غرب کشور با اشاره به نقش ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی و سال‌های پس از آن، اظهار داشت: ارتش همواره در کنار نظام و انقلاب بوده است.

آریان‌فر نام‌گذاری ۲۹ فروردین‌ماه از سوی امام خمینی (ره) به‌عنوان روز ارتش را یک اقدام به یادماندنی دانست و خاطرنشان کرد: این نام‌گذاری نقطه عطفی برای مقابله با گروهک‌ها و سازمان‌ها و ایادی استکبار شد که قصد توطئه انحلال ارتش را داشتند و به دنبال تجزیه نظام مقدس اسلامی بودند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار