مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی:

خون شهدا امنیت و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تأمین می­ کند

حجت ­الاسلام معصومی گفت: خون شهدا امنیت را در جامعه تأمین و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم‌ و پایدار می‌کند.
کد خبر: ۲۸۷۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴ - 17April 2018

به گزارش دفاع پرس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی، حجت‌الاسلام «حسین معصومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی پیش ازظهر امروز در بیست و پنجمین سفر شهرستانی خود با والدین شهید «مجید فخرایی» و خانواده جانباز متوفی، «موسی بابرکت» در شهرستان باخرز دیدار کرد. وی در این دیدارها ضمن تبریک فرارسیدن ماه شعبان المعظم اظهار داشت: صبر و استقامت خانواده شهدا، به منزله ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در بین نسل جوان است.

وی خطاب به پدر و مادر شهید «مجید فخرایی» افزود: والدین شهدا نقش مهمی در تربیت فرزندان خود و نهادینه کردن آرمان‌های امام حسین (ع) در جامعه داشتند و به‌ خوبی توانسته‌اند فرزند خود را در مکتب اهل‌بیت (ع) پرورش دهند.

حجت‌الاسلام معصومی خطاب به همسر «موسی بابرکت» جانباز متوفی 25 درصد گفت: زحمات و ایثارگری‌های همسران جانبازان شایسته قدردانی است، و مهم‌ترین وظیفه همسران جانبازان انتقال آرمان‌های شهدا و جانبازان به فرزندان است.

در این دیدارها «عباس فتحی ­نیا» مشاور استاندار خراسان رضوی، «خلیل حسن زاده» فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران باخرز و فرمانده ­هان نظامی و انتظامی باخرز و رئیس دفتر مدیرکل و روابط عمومی بنیاد خراسان رضوی حجت ­الاسلام «حسین معصومی» را همراهی کردند.

شهید «مجید فخرایی» در 12فروردین 1375 چشم به جهان گشود و در 26 اسفند 1393 در مشهد مقدس به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

شایان ذکر است شهرستان باخرز ۱۶۳شهید، ۳۴۷جانباز و 9 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها