حسن‌پور:

واحدهای صنفی ظرفیت بسیار خوبی برای «حمایت از کالای ایرانی» هستند

رییس سازمان بسیح اصناف کشور گفت: سه میلیون واحد صنفی با ۲۵ میلیون نفر که در این واحد‌ها مشغول هستند، ظرفیت بسیار خوبی برای حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.
کد خبر: ۲۸۷۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ - 17April 2018
برجام نفوذ اقتصادی بود/بسیج اجازه دخالت در انتخابات اتاق اصناف را به دیگران نمی‌دهدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «غلامرضا حسن‌پور» رئیس سازمان بسیح اصناف کشور در همایش نقش اصناف و بازاریان در حمایت از کالای ایرانی که صبح امروز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: سه میلیون واحد صنفی با ۲۵ میلیون نفر که در این واحد‌ها مشغول هستند، ظرفیت بسیار خوبی برای حمایت از کالای ایرانی و تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

وی افزود: دشمن همواره در حال ضربه زدن به اقتصاد کشور است و این را از راه‌های مختلف دنبال می‌کند؛ به عنوان مثال برجام، نفوذ اقتصادی بود. برخی‌ها تصور می‌کردند که برجام باعث گشایش اقتصادی در کشور می‌شود در حالی که تاکنون چنین چیزی را شاهد نبودیم.

حسن پور ادامه داد: یکی از گرفتاری‌های اتاق اصناف، قبیله گرایی جناحی است، زیرا وقتی مدیری تغییر می‌کند بواسطه جناح گرایی که دارند تمام کار‌هایی که در گذشته صورت گرفته را بی اعتبار می‌دانند.

وی تصریح کرد: بسیج اصناف در انتخابات اتاق اصناف به هیچ عنوان دخالت نمی‌کند، اما در عین حال اجازه دخالت دیگران را هم در این انتخابات صنفی نمی‌دهد.

وی سپس با اشاره به اینکه ۴۰ برنامه تلویزیونی ۱۵ دقیقه‌ای برای بیان مشکلات صنوف مختلف از سیمای جمهوری اسلامی ایران در سال جاری پخش خواهد شد، گفت: باتوجه به گسترش کسب و کار‌های نوین که در بستر اینترنت قرار دارند، به دنبال راه اندازی سامانه بزرگ جامع اطلاعات تجارت الکترونیک هستیم، زیرا چنانچه این سامانه راه اندازی نشود امکان دارد بازار را این نوع کسب و کار‌ها در اختیار خود بگیرند.
 
همچنین در این مراسم از پدر شهید صدرزاده از شهدای مدافع حرم که امسال به عنوان شهید شاخص بسیج اصناف معرفی شده، تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 231
نظر شما
پربیننده ها