امیر گلمایی:

ارتش تا آخرین قطره خون از مرزهای جامعه اسلامی دفاع میکند

یکی از پیشکسوتان ارتش در مازندران گفت: ارتش جمهوری اسلامی در حضور ملت ، لبیک‌گویان متعهد شد که تا پای جان و آخرین قطره خون از مرزهای جامعه اسلامی دفاع کند.
کد خبر: ۲۸۷۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۷ - 17April 2018

ارتش تا آخرین قطره خون از مرزهای جامعه اسلامی دفاع کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، امیر «محمد گلمایی» پیشکسوت دفاع مقدس ظهر امروز در همایش فرماندهان، امیران و پیشکسوتان دفاع مقدس در ارتش که در باشگاه برق منطقه ای مازندران برگزار شد، اظهار داشت: امروز به دعوت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در آستانه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران دور هم جمع شدیم.
 
وی ادامه داد: به یاد داریم که در سال 1358 همه ملت به‌ ویژه مسئولان و نمایندگان مجلس زمزمه انحلال ارتش را سر داده بودند و ما در شرایط بلاتکلیفی به سر می‌بردیم، ارتشی که سرش بریده بود و فقط دارای بدنه بود، همه در پی این بودیم که بدانیم تکلیف چه می‌شود که فرمان تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه ارتش باید پایدار بماند صادرشد، و در روز 29 فروردین ماه یگان‌های ارتش درمقابل چشمان این مردم باعظمت رژه رفتند.
 
این پیشکسوت ارتش افزود: ارتش در حضور ملت لبیک‌گویان متعهد شد که تا پای جان و آخرین قطره خون از مرزهای جامعه اسلامی دفاع کند و همین تعهد را در نیروهای ارتش در هشت سال جنگ تحمیلی با تمام قوا و توان و با کمک نیروهای سپاه، بسیج و مردمی در این راه گذاشت و این جنگ تحمیلی به نفع ایران اسلامی خاتمه یافت.
 
وی در پایان گفت: من از تمام پیشکسوتان دفاع مقدس می‌خواهم که اگر خاطره یا حرف نگفته‌ای دارند به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران مراجعه کرده و دل گفته‌هایشان را بیان کنند تا عموم مردم از آن با خبر شده و درس بگیرند.
 
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار