فرمانده سپاه «کربلا»:

ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح حافظ منافع میهن اسلامی است

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح حافظ منافع میهن اسلامی است و با توجه به تمامی تهدیدهای فرامنطقه ای همواره با حفظ صلابت خود سعی در دفاع از تمامیت ارضی کشور داشته است.
کد خبر: ۲۸۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ - 17April 2018
ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح حافظ منافع میهن اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه «کربلا» مازندران ظهر امروز در همایش فرماندهان، امیران و پیشکسوتان دفاع مقدس در ارتش به گرامی داشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: ارتش در کنار دیگر نیروهای مسلح حافظ منافع میهن اسلامی است و با توجه به تمامی تهدیدهای فرامنطقه ای همواره با حفظ صلابت خود، سعی در دفاع از تمامیت ارضی کشور داشته است.
 
وی نقش شهدا را در تاریخ دفاع مقدس مهم توصیف کرد و با ارج نهادن به شهدای ارتش هشت سال دفاع مقدس گفت: ارتش  با توکل، ایمان، قدرت و با ایستادگی برای حفظ کیان جمهوری اسلامی ایران  سهم اثر گذاری در اقتدار میهن اسلامی دارد.
 
فرمانده سپاه «کربلا» مازندران با بیان اینکه  ارتش نقش زیادی در اعتلای نظام اسلامی دارد، عنوان کرد: دشمنان برای خدشه وارد کردن به اقتدار نظام همواره روی اختلاف افکنی در بین  عناصر و نیروهای ارتش، سپاه و نیروی انتظامی که اشکال مختلفی دارند حساب می کند اما همواره نا امید می شود.
 
سردار بابایی به حضور مقتدرانه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در پهنه اقیانوس ها اشاره کرد و اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در ارتش همواره با صلابت و اقتدار آماده جانفشانی و صیانت از مرزهای آبی و خاکی کشور هستند.
 
وی به نیروی هوایی ارتش به عنوان بخشی از توانمندی نیروهای مسلح اشاره کرد و  یادآور شد:  تیز پروازان نیروی هوایی نیز با عزت و افتخار نگه دار مرزهای هوایی کشور هستند و افتخار میهن اسلامی به شمار می آیند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار