معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر داد

مستند «اولین مردان گیل» در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان از اجرای 14 برنامه شاخص در سراسر استان خبر داد و گفت: فیلم مستند اولین مردان گیل در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود.
کد خبر: ۲۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴ - 21September 2014

مستند «اولین مردان گیل» در هفته دفاع مقدس رونمایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، سید علی حسینی در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس با اشاره به اجرای نمایش خیابانی دفاع مقدس و نمایش خیابانی دجالواره با محوریت آشنایی مردم با مضرات ماهواره گفت: برگزاری شب خاطره (هفت شب حدیث، هشت سال دفاع مقدس) در پایگاههای بسیج استان برنامهریزی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، افتتاح نمایشگاه هفته دفاع مقدس، افتتاح نمایش رزمی فرهنگی، تجلیل از سربازان نمونه، برگزاری رالی موتورسواران حلقه صالحین دفاع مقدس، نواختن زنگ مقاومت و ایثار، برگزاری فینال مسابقات ورزشی ویژه سربازان را از جمله برنامههای دفاع مقدس امسال در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: اعزام تیم درمانی به منطقه پونل رضوانشهر، فینال مسابقات والیبال نیروهای مسلح گیلان، در مراسم صبحگاه و اختتامیه ادبیات داستانی بسیج از دیگر برنامههای هفته دفاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به رونمایی از فیلم مستند اولین مردان گیل در هفته دفاع مقدس امسال، گفت: این مستند مربوط به شهدای سرپل ذهاب است که در روزهای آغازین جنگ به جبهههای جنوب شتافتند.

نظر شما
پربیننده ها