رونمایی از 2 عنوان کتاب ارتش در مازندران

در مراسمی به مناسبت روز ارتش از 2 عنوان کتاب به نام های «شباب ثاقب» و «لشکر30» رونمایی شد.
کد خبر: ۲۸۷۱۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ - 17April 2018
رونمایی از 2 عنوان کتاب ارتش در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، در همایش فرماندهان، امیران و پیشکسوتان دفاع مقدس در ارتش مازندران از 2 عنوان کتاب به نام های «شباب ثاقب» و «لشکر30» رونمایی شد.
 
این 2 عنوان کتاب که توسط انتشارات «سرو سرخ» وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به تازگی به چاپ رسید، با حضور فرماندهان، امیران و پیشکسوتان دفاع مقدس ارتشی در مازندران ظهر امروز رونمایی شد.
 
بر اساس این گزارش، کتاب «لشکر 30» توسط «عباس حسن نیا» مدیر کل سابق حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان گلستان به رشته تحریر درآمد.
 
همچنین کتاب «شباب ثاقب» تاریخ شفاهی سرهنگ «بیژن بیژنی» به قلم «سید صمد حسینی واسوکلایی» تدوین شد.
 
خاطرنشان می شود، در این مراسم از 5 تن از نویسندگان دفاع مقدس استان به نام های «رضا جهانفر»، «عباس حسن نیا»، «سید صمد حسینی»، «فاطمه قنبری» و «زینب بابکی» که با موضوع ارتش آثار فاخری را تدوین کردند، با حضور امیر سرتیپ دوم «حسین یاسینی» رئیس دفتر ارتباطات مردمی فرماندهی  کل  ارتش  جمهوری اسلامی ایران، سردار «محمد حسین بابایی» فرمانده سپاه کربلا، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران و امیر «محمد گلمایی» تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
 
نظر شما
پربیننده ها