آیت‌ الله سیدمحمد سعیدی:

«نیرو‌های مسلح» در مسیر رهنمود‌های رهبر انقلاب حرکت کنند

تولیت حرم حضرت معصومه (س) گفت: نیرو‌های مسلح باید بدون ورود به بازی‌های جناحی، در مسیر رهنمود‌ها و اوامر رهبر انقلاب اسلامی حرکت کنند.
کد خبر: ۲۸۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱ - 17April 2018
«نیرو‌های مسلح» در مسیر رهنمود‌های رهبر انقلاب حرکت کنندبه گزارش دفاع پرس از قم، آیت‌الله «سیدمحمد سعیدی» امروز در آستانه روز ارتش، در دیدار فرماندهان رده‌های ارتش مستقر در استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) صورت گرفت، اظهار داشت: قبل از انقلاب اسلامی سران رژیم پهلوی از پیوستن ارتش به مردم هراسان بودند و امام خمینی (ره) و برخی مردم بسیار تلاش کردند تا بتوانند ارتشی‌ها را به مسیر درست بازگردانند.
تولیت حرم حضرت معصومه (س) خاطرنشان کرد: نظام اسلامی بعد از پیروزی مردم بر رژیم شاهنشاهی از شخصیت‌های برجسته و توانمند در جایگاه‌ها و مسؤولیت‌های متناسب استفاده کرد به همین علت این حرکت توانست در ابتدای مسیر یک پیشرفت چشمگیر داشته باشد.
وی امنیت کنونی کشور را مدیون بسیج، سپاه، ارتش و نیروی انتظامی دانست و مطرح کرد: این نیرو‌ها باید از جناح‌بازی‌های سیاسی پرهیز و حرکت خود را در مسیر رهبر انقلاب اسلامی دنبال کنند.
سعیدی از هم‌پیمان شدن عربستان با کشور‌های استکباری یاد کرد و افزود: کشتار مسلمانان یمن توسط کشور مسلمان عربستان ننگی بزرگ برای این کشور است.
وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی سربازان آمریکایی را به اسارت می‌گیرد و مقابل خواسته‌های استکبار ایستادگی می‌کند، اما عربستان توسط رئیس جمهور آمریکا گاو خطاب می‌شود در حالی‌که عربستان با آمریکا هم‌پیمان است.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار